י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ההלם והכאב ביום שאחרי

מקורב לשקד: "זועק מדם ליבי; ניסיתי לחייג, כולם נעלמו"

אחרי שבנט הצהיר כי הוא ומפלגתו בדרך לממשלת השינוי, הפעילים מתקשים לעכל - ביניהם יהודה בננו, פעיל 'ימינה' ומקורב לשקד, שסיפר כי הוא מאוכזב מכך שכל הח"כים נעלמו: ‏"עד לפני ארבעה ימים הצלחנו לדבר איתם ומאז אף אחד לא מדבר" | מנכ"ל 'ערוץ 7': "אני לא ישן כבר כמה ימים. 'ימינה' לא מקשיבה לשטח"

מקורב לשקד: "זועק מדם ליבי; ניסיתי לחייג, כולם נעלמו"
פעילי ימינה בבחירות צילום: אבי דישי, פלאש 90

מתקשים לעכל: הבוקר (שני) כמה פעילי 'ימינה' ובציונות הדתית מגיבים להצהרה אמש של בנט, בה אמר לראשונה בקולו כי הוא ומפלגתו בדרך לממשלת השינוי, למרות הפרות הבחירות הכרוכות בכך.

‏"איילת שקד אמרה לי מפורשות, כשישבנו ודיברנו במשרד שלה שעה ורבע ביום ירושלים כשעפו לכאן טילים, ואמרה לי "הכל בסדר יהיו בשורות טובות׳", טען יהודה בננו, פעיל 'ימינה' ומקורב לשקד, בראיון ל'גלי ישראל'. "בנט אומר שנתניהו רוצה לשמור על המבצר שלו, הוא רוצה? אתה רוצה! איפה כל המילים היפות?!".

‏"אני זועק מדם לבי, לא רק בשמי. אלא בשם אלפים בבאר שבע והנגב. האמנתי בהם באמונה שלמה, ניסיתי לחייג וכולם נעלמו, עד לפני ארבעה ימים הצלחנו לדבר איתם ומאז אף אחד לא מדבר, כולם נעלמו לנו. אני קורא ל‎ניר אורבך אל תעזוב, תתנגד ואל תתפטר", הוסיף.

גם מנכ"ל 'ערוץ 7' עוזי ברוך התקשה לעכל: ‏"אני לא ישן כבר כמה ימים. יש בי עדיין תקווה שהממשלה הזו לא תקום, אם היא תקום זו תהיה אכזבה קשה. הבעיה של ימינה שהם לא מקשיבים לשטח".

‏"בוקר עצוב, כי הייתה יכולה לקום ממשלת ימין על מלא. אם בוחרי ימינה היו יודעים על כוונתו של בנט - ימינה לא הייתה עוברת את אחוז החסימה. כמה תומכים באמת יש למהלך הזה? שניים שלושה מנדטים", הוסיף עורך 'ערוץ 7' עמנואל שילה.

איילת שקד ערוץ 7 מפלגת ימינה הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד