י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בנט גזען?

"דוקטור מתועב": בן כספית במתקפה על אבישי בן חיים

הפרשן אבישי בן חיים הביא קטע וידאו בו נשמע בנט מכנה בחיבה את החייל עמנואל מורנו ז"ל "מרוקאי", ד"ר בן חיים נתלה על דבריו ופיתח זאת למתקפה חסרת תקדים נגד בנט בטענה שהוא גזען. לבן כספית זה הספיק והוא יצא למתקפה

"דוקטור מתועב": בן כספית במתקפה על אבישי בן חיים
אבישי בן חיים//בן כספית צילום: פלאש90

המערכת הפוליטית עומד לפני רגע מכריע. לאחר 13 שנים של שלטון נתניהו והימין, נדמה שבשמאל הצליחו לחבר את הקצוות ולהבקיע גול.

אין פלא שבשני המחנות יוצאים לקרב מאסף. אחד מהלוחמים הבולטים לטובת שלטונו של נתניהו באמצעות משנה אידיאולוגית אקדמית הוא הפרשן ד"ר אבישי בן חיים שטוען ללא הרף כי הדחתו של נתניהו מהשלטון היא למעשה תוכנית סדורה של "ישראל הראשונה" שיוצאת לקרב נגד הלגיטימיות של "ישראל השנייה" שתומכת לדבריו בבנימין נתניהו ללא סייג.

אמש (ראשון) פרסם בן חיים סרטון בו נשמע בנט מתאר את הלוחם עמנואל מורנו ז"ל עמו שירת בצבא, כ"מרוקאי, לא הכי נאה ולא הכי חזק".

בן חיים קפץ על הדברים כמוצא שלל רב ונימק את דבריו של בנט כפטרונות אשכנזית קלאסית. מנגד, היו שראו בהסברו המלומד של בן חיים הגדשת הסאה וצעד אחד יותר מדי לתאוריה שהוא מפיץ ללא הרף. רבים תקפו אותו ואף העלו ספקות לגבי מצבו הנפשי, לזכותו של בן חיים יאמר כי הוא אינו יוצא מגדרו ומגיב בנועם לכל מגדף באשר הוא.

העיתונאי בן כספית שידוע כיום כתומך נלהב של נפתלי בנט (העיקר להוציא את נתניהו מבלפור), החליט לא לשתוק אל מול האשמות שמטיח בן חיים בבנט, ובחשבון הטוויטר שלו יצא למתקפה נגד פרשן 'חדשות 13'.

"תהיו איתי רגע", כתב בן כספית, "זה חשוב. תקראו את כתב הפלסתר המחריד פרי מקלדת הרעל של "הדוקטור". הוא הופך את נפתלי בנט לגזען ועוד על מי. על עמנואל מורנו. עכשיו העובדות. סא"ל עמנואל מורנו ז"ל הוא האדם הנערץ ביותר על בנט. הוא קרא לבנו, עמנואל, על שמו. הוא מדבר עליו בכל הזדמנות, עם אש בעיניים".

"מה ש"הדוקטור" מביא כאן כ"חשיפה", כותב כספית, "זה קטע מנאום הספד של בנט על מורנו. בהתחלה בנט מתאר את מורנו כאנדרדוג שאף אחד לא לקח ברצינות במסלול, עד שבא ועקף את כולם והפך לאייקון שכולם גדלים לאורו. זה לא הפריע לאותו "דוקטור" מתועב. מישהו מכר לו את הרעל הזה והוא צייץ. למזלו, אחר-כך מחק".

לסיום תוקף כותב כספית: "לאן עוד ייקח הטירוף את האנשים האלה? נחכה ונראה. רק בגלל זה, צריך להפסיק את מחול השנאה, הרעל, השקרים, העלילות והטינופים. להקים ממשלה אחרת, ממשלת אחדות, שבה אף אחד לא יראה במפלגת העבודה מי שתביא את "הרס המדינה". תודה".

בן חיים התייחס היום למתקפה מצד כספית וכתב בסגנונו: "בן היקר. הנה הבקשה: תרים לי טלפון ואסביר לך את הנושא הן הספציפי והן של דימוי המזרחי וייצוגו באופן כללי. אם תשתכנע תמחק הפעם את דברי ההסתה שלך שהם פעם אחר פעם כמעט קריאה מפורשת לפגוע בי. תתקשר, אם תשתכנע תמחק".

אבישי בן חיים נפתלי בנט בן כספית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד