כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"ביקש שארצה את הרוסי"

נחשף: כך פעל אילן ישועה לטובת אביגדור ליברמן

ככל שהחקירה הנגדית של העד המרכזי בתיק 4,000 נמשכת, מתגלים עוד ועוד תכתובות שחושפות כי באתר וואלה העניקו סיקור אוהד למגוון רחב של פוליטיקאים ולא רק לבנימין נתניהו כפי שהתביעה טוענת. היום נחשף כי ישועה פעל לטובתו של אביגדור ליברמן

נחשף: כך פעל אילן ישועה לטובת אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמן צילום: Yossi Aloni/Flash90

בבית המשפט המחוזי בירושלים נמשכת היום (שני) החקירה הנגדית של אילן ישועה, העד המרכזית בתיק 4000 בו נאשם נתניהו שסיפק טובות הנאה לבעלי האתר שאול אלוביץ' בתמורה לסיקור אוהד.

בחקירה הנגדית שערכו לו פרקליטי הזוג אלוביץ' נחשפו תכתובות בין ישועה לבין המועמד לנשיאות כיום בוז'י הרצוג מהתקופה בה התמודד בפריימריז למפלגת העבודה מול שלי יחימוביץ'. אז נחשף שהרצוג ביקש כותרות וסיקור לטעמו וזכה למענה מישועה.

היום, החקירה הנגדית של ישועה נמשכת בבית המשפט על ידי סנגורו של ראש הממשלה, בעז בן צור, ובחקירה נחשף כי ישועה דאג גם לסיקור אוהד עבור לא אחר מאשר אביגדור ליברמן.

בן צור הציג התכתבות שבה ישועה דוחק בעורך אלקלעי לקדם ידיעה על גן ילדים בתל אביב, שבין מקימיו בנו של אביגדור ליברמן, קובי.

כתב הארץ ניר חסון שמסקר מבית המשפט מביא את חילופי הדברים. הכתבה התפרסמה באתר בכותרת "חדש בשכונה: הורים, אתם חייבים להכיר את גן שורשים".

בן צור הקשה על העד: "על מה ולמה אדוני, המנכ"ל הבלתי מעורב, מתעסק עם כותרות וקידומים לגן ילדים?" ישועה השיב: "אני חושב שהבן של ליברמן קשור לזה איכשהו... הוא נפגש איתי וביקש שנקדם את זה. זה היה בהמשך לרצון לרצות את השר ליברמן. שאול ביקש שאני ארצה את הרוסי, אמר שהרוסי חשוב לו מאוד". ישועה הבהיר כי הדבר לא נעשה ביוזמתו: "יש רצף של פניות בכתב משאול מ-2014, והוא מתחזק מאוד ב-2016, כשהוא צריך חתימה של ליברמן על משהו... מה לי ולו? אני צריך חתימה שלו?"

תיק 4000 אילן ישועה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד