י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תתפנקו

מחפשים מתנה מושלמת ליום נישואין? תזמינו שף בשר

יום נישואין , זה היום המיוחד שלכם, זה הערב שבו הכל מותר, אל תחסכו באירוע שלכם, פשוט תתפנקו

מחפשים מתנה מושלמת ליום נישואין? תזמינו שף בשר
בשר משובח צילום: פיקסביי

הזמנת שף בשר פרטי כרוכה בתשלום ולרוב מוזמנת כאשר קיים אירוע חגיגי, מסיבה, או אפילו חתונה. המחירים נעים בין 1,000 ₪ ועד 3,500 ₪ בממוצע עבור אירוח שלם עד כמה עשרות מנות גורמה. ומהצד השני, המחירים עבור מנה בודדת נעים בין 80 ₪ ועד לסכום של 300 ₪. מחפשים מתנה מושלמת ליום הנישואים? או דרך יצירתית ומקורית ליום הנישואים הקרוב? הזמנת שף בשר תהיה בחירה מעולה.

למה כדאי לכם להזמין שף בשר לאירוע?

אם עד היום נהניתם מארוחות בשריות קלאסיות, פשוטות, ועממיות, הגיע הזמן לעלות רמה ולהתפנק. הזמנת שף בשר פרטי לאירוע היא דרך נפלאה להתפנק מארוחות גורמה, מנתחי בשר עסיסיים, ומאיכות. זה הזמן שלכם, זה היום המיוחד שלכם, זה הערב שבו הכל מותר, אל תחסכו באירוע שלכם, פשוט תתפנקו. אז למה כדאי לכם להזמין שף בשר לאירוע? מה מיוחד בשף פרטי? הנה כמה יתרונות אודות השירות:

  1. נתחים ברמה הגבוהה ביותר שתמצאו – שף פרטי מוזמן לאירועים גדולים וקטנים בזכות איכות האוכל, ההקדשה לפרטים הקטנים ביותר, הטיימינג בצלייה, וכמובן המתכונים. מלבד זאת, תקבלו מהשף הפרטי מנות גורמה שגורמות לאחרים לקנא, נתחים יקרים וגדולים ברמה גבוהה ביותר, וכמובן פינוקים צדדיים, תוספות, וגם סלטים איכותיים וטעימים.

  2. כשרות עם אמא ואבא, בד"ץ או מהדרין אמיתי – אחד מההתלבטויות שיש ללקוחות בעת בחירת קייטרינג היא הכשרות האמיתית. קיימים כאלה שמציגים את העניין כחוסר זמני בתעודה, ויש כאלה שמציגים תעודה אמיתית. ללא ספק, שכירת שירותיו של שף פרטי תבטיח לכם איכות אוכל ברמה הגבוהה, כשרות אמיתית עם אמא ואבא מטעם בד"ץ או מהדרין. במרבית מהמקרים, השפים הפרטיים דוברים אמת, מספקים את הנאמר, והופכים את כל החוויה למושלמת.

  3. יחס אישי לכל אחד ואחד באירוע – לעומת חברות קייטרינג ומסעדות שמארחות את האירוע, השף הפרטי והצוות המקצועי מעניק יחס אישי ללקוח, לבני משפחתו, לחברים, ולכל אדם המקבל שירות באירוע המיועד. היחס מאוד כיפי ומפנק, ובמרבית מהמקרים מפצה על דברים אחרים שמתרחשים באירוע, הפתעות למיניהם. אם אתם לא מתפשרים על תודעת שירות ברמה גבוהה, בחירת שף בשר תהיה הבחירה המושלמת עבורכם.

אלה הם שלושת היתרונות אודות שירותיו של שף בשר פרטני, הוא מוזמן לאירועים בזכות האוכל המשובח. אם ניסיתם בעבר ארוחות שף כאלה ואחרות, ייתכן שאתם יודעים בדיוק על מה מדובר. הצוות המקצועי והצדדי של השף הפרטי מקבל תמיד הכוונות לאחר סיום הערב, הוא הפנים הקדמיות של השף הראשי.

תכירו את מלול שף הבשר

מלול שף הבשר נחשב כאחד השפים הגדולים והמוכרים ביותר בישראל ובתחומים הבינלאומיים הגדולים. הצוות במלול שף הבשר מעניק שירות לקוחות מועדף, ארוחות גורמה מושלמות, ומחירים מצוינים לכל כיס. אם אתם מתכננים אירוע חגיגי וחשוב, ארוחות השף של מלול שף הבשר יהיו הבחירה מעולה וטובה. החברה פועלת בפריסה ארצית, עם ניסיון של יותר מ- 10 שנים, ומעניקה שירות גם לחברות וארגונים.

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד התקשרו עוד היום – 050-808-7383.

שף פרטי ארוחת שף נישואין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד