י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"תזכרו את הציוץ הזה"

סמוטריץ': "בנט עובר את התהליך שעבר אולמרט"

על רקע המפקד שפתח במפלגתו למגזר הדתי-לאומי, יו"ר 'הציונות הדתית' טען כי בנט עבר למחנה השמאל, זאת לאחר שהצהיר אתמול כי הוא הולך לגוש השינוי: "הוא עובר צד על מלא" | בנוסף תקף את חברי 'ימינה': "הם הולכים אחריו כמו עיוורים בלי לשאול שאלות. ההיסטוריה חוזרת"

סמוטריץ': "בנט עובר את התהליך שעבר אולמרט"
סמוטריץ' / בנט צילום: שריה דיאמנט/יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שבנט הצהיר כי ומפלגתו בדרך לממשלת השינוי, היום (שני) יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' תקף את הראשון, וטען כי הוא עובר למחנה השמאל.

"‏אני מכיר את בנט לעומק. היינו קרובים מאוד. לכן ידעתי והתרעתי מראש בדיוק לאן הוא הולך ונפרדתי ממנו לפני הבחירות", פתח סמוטריץ' וציין כי "אני אומר לכם שהוא עובר עכשיו את התהליך שעברו אולמרט, ציפי לבני ומרידור".

יו"ר 'הציונות הדתית' המשיך וצייץ: "זה לא אירוע טקטי. הוא עובר צד על מלא. מחליף מחנה ומאוד מהר גם עמדות. תזכרו את הציוץ הזה. ‏יהיו אולי מי שיכעסו עלי על הציוץ הזה. בדיוק כמו שכעסו כשאמרתי לפני הבחירות שבנט גמר אומר ללכת עם השמאל כדי להיות ראש ממשלה".

"היום יודעים שצדקתי. לצערי תאלצו להודות לי גם על הציוץ הזה. וכמו שרון וקדימה, חברי הכנסת של ימינה הולכים אחריו כמו עיוורים ובלי לשאול שאלות. ההיסטוריה חוזרת", תקף.

אתמול, 'הציונות הדתית' קיימה כנס של כל המתפקדים הראשיים, ובמסגרתו יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ' הכריז על מפקד רחב, אשר נועד "לכבוש" את המגזר הדתי-לאומי, זאת אחרי שבנט כאמור הצטרף לממשלת השינוי.

במסגרת המפקד שייקח 30 יום, הפעילים והמפלגה יגייסו עוד אנשים שיתפקדו למפלגה כדי שייקחו חלק מפעילותה, ולאחר מכן יתקיימו בחירות פריימריז, אשר תבחר את הנציגים שיתמודדו בבחירות הבאות.

בצלאל סמוטריץ' אהוד אולמרט נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד