י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מחויבת להחליף אותו

מרב מיכאלי: זה מה שאמרתי לבנט כשהגיע לביתי

יו"רית העבודה במתקפה על נתניהו בישיבת סיעת העבודה. "השנאה של נתניהו היא הסיבה המרכזית שבגללה סירבתי מאז ומעולם לשבת איתו ובגללה אני כל כך מחויבת להחליף אותו" | וגם, הפנייה המיוחדת למפכ"ל המשטרה הבוקר

מרב מיכאלי: זה מה שאמרתי לבנט כשהגיע לביתי
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"רית מפלגת העבודה, חברת הכנסת מרב מיכאלי כמו שאר יושבי ראש הסיעות התייחסה היום (שני) בישיבת הסיעה למתקפה של נתניהו אמש נגדה: "שמעתי את השם שלי הרבה מאוד פעמים אמש בנאום של נתניהו, נאום של שנאה ושל הסתה נגד כל מי שלא מסכים או מסכימה איתו, לא משנה אם זה מימין או משמאל".

מיכאלי המשיכה וסיפרה: "אח"כ ראיתי את השלטים בהפגנות של התומכים של נתניהו, שלטים עם מילים מסוכנות מאוד של הסתה ושל שנאה, מילים שגם הן היו מופנות נגד שמאלנים ונגד ימנים, מילים איומות שמזכירות לנו זמנים חשוכים, אותן מילים שראינו במסע ההסתה נגד יצחק רבין שבמידה מאוד רבה נמשך מאז ועד עצם היום הזה".

"אני פניתי הבוקר למפכ"ל המשטרה בבקשה לפתוח בחקירה פלילית נגד כל מי שארגנו, הדפיסו, תלו וקראו את הקריאות עם המילים המסוכנות האלה" אמרה היו"רית, והמשיכה לתקוף: "השנאה הזאת היא הסיבה המרכזית שבגללה סירבתי מאז ומעולם לשבת עם נתניהו ובגללה אני כל כך מחויבת להחליף אותו".

מיכאלי הוסיפה וסיפרה על הישגי המפלגה שבראשותה במו"מ: "מפלגת העבודה מחויבת בדיוק לדבר הזה, ויתרה על כל התיקים הנוצצים ולקחה על עצמה את 3 המשברים הקשים ביותר במדינת ישראל ובעם היהודי. את משרד התחבורה, שהקריטיות של המשבר הזה ידועה לכל אחד ואחת במדינת ישראל. את המשרד לביטחון פנים שהביטחון האישי ושלטון החוק כולנו יודעות ויודעים באיזה משבר הם נמצאים. ותיק תפוצות שהקרע בין העם היושב והיושבת בציון ובין אלה שיושבות ויושבים בתפוצות הולך ומחמיר וגם הקרע עם המפלגה הדמוקרטית בארצות הברית צריך להגיד".

"בכל אלה מפלגת העבודה תטפל ככל שתקום הממשלה הזאת בכל הכוח ובמסירות מוחלטת. זה המפתח לממשלה הזאת, ממשלה בלי שנאה ועם הרבה מאוד רצון טוב. כשנפתלי בנט ישב אצלי בבית אמרתי לו בדיוק את הדבר הזה - המפתח לממשלה הזאת הוא רצון טוב. מפלגת העבודה מחויבת לחלוטין לעשות כל מאמץ עדיין כדי שהדבר הזה יקרה" דברי מיכאלי.

נפתלי בנט מירב מיכאלי בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד