כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לא סומך על נתניהו

רב דת"ל על ממשלת השינוי: "מתפלל שתצליח"

לאחר שבנט הכריז כי הוא ומפלגתו בדרך לקואליציית השינוי, הרב יעקב מדן, ראש ישיבת הר עציון, אמר כי הוא מתפלל שהדרך שלה תצליח: "מברך שהדרך תצליח, אף שאיני מסכים איתה" | בנוסף טען שנתניהו צריך לעזוב את ההנהגה: "איני יכול להסתמך עליו היום"

רב דת"ל על ממשלת השינוי: "מתפלל שתצליח"
הרב יעקב מדן צילום: המכללה האקדמית הרצוג

כמו רוב רבני הציונות הדתית, היום (שני) הרב יעקב מדן, ראש ישיבת הר עציון, אמר כי הוא מתנגד לממשלת השינוי, אך ציין כי הוא מתפלל שהדרך שלה תצליח.

"מתפלל ומברך שהדרך תצליח, אף שאיני מסכים איתה", אמר הרב מדן בראיון ל'כאן ב' והתייחס לצעד של יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט, "אני בטוח שבנט עושה את הדברים כי הוא מאמין שכך ייטב לעם ישראל".

בנוסף גינה את ההתקפות כלפי ראשי 'ימינה': "אני חייב להגיד שכל מה שנשמע בהפגנות ליד הבתים של בנט ושקד לא מקובלות ואני חרד מאוד. התמונה של בנט עם הכאפיה מזכיר דבר מסוים, יש הסתה ואיומים".

"הטענות שיש לי נגד נתניהו הן כבדות מנשוא. אני חושב שהיה צריך להרפות את הידיים מההגה ולתת למישהו אחר. לצערי הרב איני יכול להסתמך עליו היום. מה שהוא עושה בחודשים האחרונים יש לי טענות כבדות", אמר הרב, ובכך הביע תמיכה בפרישת נתניהו.

קריאתו של הרב מדן לפרישת ראש הממשלה בנימין נתניהו, מצטרפת לקריאה של רבנים נוספים בציונות הדתית, בניהם הרב אליקים לבנון, הרב שמואל אליהו והרב דוד פנדל, שאמר ל'בחדרי חרדים' לראשונה על דעותיו כלפי נתניהו.

הציונות הדתית יעקב מדן נפתלי בנט מפלגת ימינה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד