י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אתגר בריאותי וכלכלי

"לולא הכסף הזה, המחלה הייתה גומרת אותי"

לא מעט אנשים שנקלעים לסיטואציה בריאותית קשה, נתקלים בקושי נוסף והוא האתגר הכלכלי  • הכירו את מנחם, האיש שהתלבט רבות אם לבטח את עצמו מפני מחלות קשות ועד היום מודה לבורא עולם על שהשכיל להחליט נכון

"לולא הכסף הזה, המחלה הייתה גומרת אותי"
חולה צילום: unsplash

תרבות ה"יהיה בסדר" מוכרת ביותר בחברה הישראלית ולצערנו גם נפוצה מאוד במגזר החרדי.

"נחצה באדום, המכונית רחוקה, יהיה בסדר". "רק שנייה הילד יישאר לבד באמבטיה, יהיה בסדר" וכהנה רבות.

מנחם (שם בדוי) היה גם איש שראה את החיים בוורוד בוהק מדי. הוא התברך בעסקיו וראה את החיים לפניו.

"מעולם לא התעניינתי בביטוחים באשר הם", מספר. "תמיד הסתכלתי על זה בתור הוצאה מיותרת, כפי שרבים מסתכלים על זה עד היום וזה עוד היה לפני קרוב לעשור. אז המודעות לביטוח בריאות הייתה עוד יותר נמוכה".

מה שינה אצלך את המבט?

"האמת שזה לא קרה בבת אחת. נחשפתי לכמה מקרים של אנשים בסביבתי הקרובה, שעברו מחלות קשות ושילמו על טיפולים הון עתק. במקרה שלהם היה להם איך לשלם את זה, אבל כבר אז ניקרה בי המחשבה, 'איך אני הייתי מתמודד עם זה לא עלינו?'"

על 'יתרונות ביטוח' שמע מנחם דרך מכר רחוק. "סיפורו לי כי הוא (אורי טרבלסי סוכן הביטוח. י.א) מציע שירות טוב במחירים ללא תחרות עבור ביטוחי בריאות. ואכן שמחתי לגלות אדם סימפטי, שלא מחפש איפה לעקוץ אותך, אלא איך לעזור לך ואיך להתאים לך חבילה משתלמת והחלטתי שכדאי לבטח את עצמי על כל צרה שלא תבוא".

והצרה הגיעה. לאחר מספר שנים, חלה מנחם במעיו ועבר תהליך רפואי ארוך ומסובך. "לא רוצה להלאות בפרטים, אבל עברתי טיפולים לא פשוטים שדרשו התערבות של רופאים מומחים", מספר כשכאב הזיכרון הלא נעים ניכר על מבטו. "אני לא מדבר רק על הטיפולים שעלותם הכלכלית גבוהה באופן שאנשים אפילו לא יודעים כמה, אלא בעיקר על גידול הילדים. ניהול חיי שגרה הופך לנטל קשה מנשוא עבור אדם חולה".

לחצו כאן כדי לשמוע על מבצע בלעדי על ביטוחי בריאות<<<


זיק התקווה בתוך התקופה הלא פשוטה הזו, הגיע בדמות מאות אלפי שקלים שזרמו לחשבונו מחברת הביטוח. "קיבלתי שירות יוצא דופן מסוכנות הביטוח. הם הבינו את מצבי, נכנסו לעובי הקורה ובתוך שבועות בודדים השיגו עבורי את הסכום המקסימלי שהיה ניתן. זה היווה קרש הצלה נורא חשוב עבורי ועבור משפחתי", משתף ומוסיף, "כיום אני ברוך ה' אחרי זה. עדיין יש בדיקות וביקורים אצל הרופאים מדי פעם, אולם אני יודע להודות על ההחלטה המושכלת והנבונה לעשות ביטוח ובפרט אצל יתרונות ביטוח. היה אפשר להרגיש שאכפת להם ממני וממצבי וזה נורא חשוב בשביל אדם שעובר אתגר בריאותי, אני חושב שלולא זה המשפחה הייתה קורסת לחלוטין והיינו עד היום בקטסטרופה כלכלית".

מנחם מסיים בקריאה לציבור. "לכל המתלבטים אני קורא מכאן, תבטחו את עצמכם. אנחנו מתפללים לקדוש ברוך הוא בכל יום שנהיה בריאים, אבל לעולם אי אפשר לדעת את התוכניות שלו ומה צופן לו העתיד".

בימים אלו 'יתרונות ביטוח' יוצאת במבצע יוצא דופן, 35% הנחה על ביטוחי בריאות וילדים עד גיל 18 בחינם!

לקבלת מידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!>>>

ביטוח בריאות ביטוחי בריאות מחלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד