י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ימשוך בחוטים מבחוץ

דיווח: אריה דרעי שוקל לפרוש מהכנסת

לפי דיווח בשעות האחרונות, יו"ר ש"ס אריה דרעי עשוי לעזוב את הכנסת באם סיעתו תתגלגל באופוזיציה עם קום ממשלת השינוי. בסביבתו מבהירים כי ההכרעה טרם התקבלה וכי הוא שוקל זאת

דיווח: אריה דרעי שוקל לפרוש מהכנסת
השר אריה דרעי צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

דיווח: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי שוקל לפרוש מהכנסת במקרה ואכן הסיעות החרדיות תישארנה באופוזיציה וימשיך לנהל את התנועה מחוץ לכנסת, ובכך יחסוך לעצמו פעילות כחבר אופוזיציה.

את הפרטים חשפה לראשונה העיתונאית מורן אזולאי באתר ynet. לפי הדיווח, דרעי יפרוש במקרה וש"ס תישאר באופוזיציה, אך בסביבתו מגיבים ואומרים כי טרם התקבלה הכרעה.

בסביבת השר דרעי שחגג לאחרונה 62 והשיא בשבוע האחרון את בת הזקונים, העלו את האפשרות מספר פעמים בעבר כי בשלב מסוים הוא יעדיף לנהל את התנועה מבחוץ ולא יישא בתפקיד בכנסת או בממשלה.

טרם ברור האם אכן יעשה זאת, לפי ההערכות אחד השיקולים הוא מצבו המשפטי של דרעי, שממתין להכרעת היועמ"ש לממשלה אביחי מנדלבליט, האם להגיש נגדו כתב אישום לאחר השימוע, שייתכן והוא יבקש לשמור על חסינות עד להכרעה הסופית.

לחבר אופוזיציה נדרשות שעות של הצבעות והשתתפות בדיונים לפעמים עד השעות הקטנות של הלילה, כשגם שאר ראשי סיעות הימין או שרי הממשלה היוצאים לא צפויים להשתתף בפעילות הפרלמנטרית, מה שמעלה חשש בגוש הימין ביעילות האופוזיציה שתהיה רדומה וחלשה.

תנועת ש"ס התפטרות מהכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד