כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הח"כ לשעבר מדבר

ביקורת בציונות הדתית על בנט: "אין בך אמון ציבורי" · צפו

ח"כ לשעבר מוטי יוגב, שהיה מבכירי מפלגת 'הבית היהודי', מבקר את נפתלי בנט על המהלך שלן ואומר ל'בחדרי': "אני פעם חשבתי שלכנסת נבחרים כדי לממש ערכים" | בנוסף התייחס להמשך דרכו של בנט: "לא שופט אנשים שינע אחריו" · צפו

ביקורת בציונות הדתית על בנט: "אין בך אמון ציבורי" · צפו
הצהרת נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הזעם בציונות הדתית: חבר הכנסת לשעבר מ'הבית היהודי' מוטי יוגב, מתייחס להליכתו של נפתלי בנט לראשות ממשלת השינוי.

"אני פעם חשבתי שלכנסת נבחרים כדי לממש ערכים ואידיאולוגיות", אמר בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "אם אתה נבחר בשם ערכים מסוימים והולך למקום שיממש גם הרבה דרכים אחרים, אז חבל".

"לי אין אכזבות מנפתלי בנט, אני כבר לפני כמה שנים ראיתי שהוא לא בהכרח נצמד לסולם ערכיו, אלא למאוויו האישיים להיות ראש ממשלה, ועל כן אין לי גם אכזבות מכך. אני עדיין לא חושב שזה שחור", הוסיף יוגב.

לגבי המשך דרכו של בנט ב'ציונות הדתית', אמר: "אני לא שופט אנשים שינועו אחריו. אני נאמן לדרכה של הציונות הדתית, אנחנו ניסינו גם לחזק את דרכה של הציונות הדתית, היו אלה שפיצלו או קרעו את המגזר לגזרים - מה שיעשה ה', יעשה ויצליח למען עם ישראל".

לדבריו, "בעיני, סולם הערכים בו אנו דבקים, זה לא בכיסאות ובוודאי שלא לסחוט את ראשות ממשלה ממקום של 6 מנדטים", תקף את בנט וטען, "אין בך אמון ציבורי אמיתי. זה שמאל שרוצה להדיח ראש ממשלה מצוין כמו נתניהו".

"אבל יש ריבונו של עולם ועם ישראל יתקדם. יהיה זה ראש ממשלה או יהיה זה ראש ממשלה, יהיה זה ההרכב הממשלתי, אבל לא יזנח לעולם ה'", סיכם.

מוטי יוגב נפתלי בנט ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד