ט"ו אייר התשפ"ד
23.05.2024
דרמה בגוש השינוי

הזעם של גנץ וכחול לבן הוביל לעצירת המו"מ

גנץ ואנשיו זעמו על תדרוכים נגדם כאילו הם מכשילים במכוון את המגעים בגוש השינוי ובשל כך הפסיקו את המגעים למספר שעות. ליברמן רק ליבה את הזעם כשתקף היום בהצהרתו את גנץ

הזעם של גנץ וכחול לבן הוביל לעצירת המו"מ
בני גנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מסתבר שגם המגעים בגוש השינוי לא עוברים חלק וישנן מהמורות בדרך. הערב (שני) מדווח כי אמש התחוללה דרמה לא קטנה מצד בני גנץ ואנשיו שזעמו על תדרוכים נגדם על כך שהם כביכול מעכבים את המו"מ.

אמש נשמעה בכלי התקשורת הטענה כאילו יו"ר כחול לבן מעכב את המשא ומתן בגוש השינוי במטרה להכשילו וזאת כדי להגיע למעון ראש הממשלה לפי הסכם הפריטטיות שיש לו כיום עם בנימין נתניהו.

היום הוגבר הלחץ על כחול לבן כשבהצהרה שנתן אביגדור ליברמן בפתח ישיבת סיעת 'ישראל ביתנו' בצהריים, הוא תקף את גנץ והאשים אותו כי הוא מתעקש על תיק החקלאות שכבר ניתן בהסכם לישראל ביתנו, בשל רצונו להכשיל בכוונה את המגעים.

ליברמן טען כי הוא לא בטוח שכל ההתעקשות של גנץ היא לא אליבי במטרה לפרק את הגוש: "אני שומע שמתנהלת מלחמת קודש על אותו תיק החקלאות ששני האדונים אמרו שאין להם שום בעיה לוותר, אני שואל את עצמי האם זה רק תירוץ האם מישהו בונה עליו".

הכתב מיכאל שמש מפרסם הערב במהדורה של כאן 11 על דרמה שהתחוללה אמש בגוש השינוי כשגנץ ואנשיו זעמו על "תדרוכים נגדם". לדברי שמש המו"מ עוכב במשך כמה שעות והיום המשבר אף החריף בעקבות ההצהרה הלוחמנית של ליברמן.

אגב, הערב מסתמן פתרון: כחול לבן תקבל את תיק המדע במקום החקלאות שהובטח לישראל ביתנו. אך העניין עדיין לא נסגר סופית.

בני גנץ אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד