י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
השאירה את חפציה

תושבת מודיעין עילית שחצתה לסוריה ברחה מהמוסד הסגור

היום מתפרסם כי הצעירה תושבת מודיעין עילית שחצתה לפני מספר חודשים את הגבול לסוריה ושבה בעסקה בתיווך רוסי, ברחה מהמוסד בו היא מטופלת. הערכה היא כי היא תשוב אליו מאחר והשאירה שם את חפציה

תושבת מודיעין עילית שחצתה לסוריה ברחה מהמוסד הסגור
הישראלית תועדה ע"י חיזבאללה צילום: תקשורת בלבנון

הצעירה הישראלית המעורערת בנפשה שחצתה לפני מספר חודשים את הגבול לסוריה ושבה במסגרת עסקת חיסונים בין ישראל לסוריה בתיווך רוסי, נמלטה מהמוסד בו היא שוהה.

לפי הפרסום ב'כאן 11', הצעירה, חרדית מבית, ברחה מהמוסד שבו היא שהתה והושמה במוסד שנמצא תחת פיקוח של משרד הרווחה, והוא שדיווח לפרקליטות המדינה שהיא עזבה את המקום ללא הודעה מוקדמת. ההערכה היא שהצעירה תחזור למקום משום שהיא השאירה שם את חפציה. 

עוד פורסם כי הצעירה, שפרטיה אסורים בפרסום, פרסמה בימים האחרונים פוסט ברשת החברתית שמעלה תהיות לגבי כוונותיה.

בפרקליטות ובמוסד ממנו היא ברחה מעריכים היום כי היא תשוב בקרוב למוסד בגלל שהשאירה במקום את כל חפציה.

תחקיר של צה"ל שהתפרסם חשף פרטים על השתלשלות הרגעים בהם חצתה הצעירה הישראלית, תושבת מודיעין עילית את הגבול לסוריה. על פי התחקיר, ביום שישי ה-1 לפברואר, הגיעה הצעירה לגדר המערכת באזור מעלה גולני. למרות שנגעה בגדר מה ששיגר התרעה, הנושא לא טופל כראוי - כך עולה מהתחקיר.

למרות שההתרעה שהגיעה מהגדר לא טופלה, בצה"ל החליטו שלא לפעול נגד המפקדים. עוד עולה מהתחקיר, כי ברגע שהחליטה הצעירה לחצות לסוריה, היא הגיעה ליישוב למג'דל שמס סמוך לחרמון, חצתה אותו עד אשר הגיעה לגדר הגבול.

מוסד סוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד