י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אירוע נגד נתניהו"

תסיסה בתנועת הליכוד: נערכים ליום שאחרי

בעקבות הקמת ממשלת השינוי, שהולכת ונרקמת, השטח הליכודי מתחיל להריח את סופו של נתניהו כראש המפלגה - ומי שהחל להתכונן לקראת זה, הוא חבר הכנסת שהודיע על אירוע לחברי 'הליכוד' בסוף השבוע הקרוב | לאחר שישראל כץ תקף את ברקת, גם סגן השר קיש התייחס: "קורא לו לא לקיים את האירוע"

תסיסה בתנועת הליכוד: נערכים ליום שאחרי
ניר ברקת עם בנימין נתניהו צילום: Marc Israel Sellem/POOL

בעוד בגוש השינוי עסוקים בהרכבת ממשלה, במפלגת 'הליכוד' מתחילים להתכונן לסופו הפוליטי של בנימין נתניהו, והערב (שני) עוד קריאה בתוך המפלגה נגד האירוע שחבר הכנסת ניר ברקת מארגן בסוף השבוע.

הקריאה נגד האירוע, שהוגדר כ"הצגת החזון" של ברקת, באה בתחילה מכיוונו של שר האוצר ישראל כץ, שטען כי זו חתירה תחת נתניהו ואף האירוע התפתח לעימות חזיתי בין האחרון לכץ, וכעת מתפתח לקרב בכל המפלגה.

‏"הוא עושה טעות קשה עם קיום הכנס שלו", תקף סגן שר הבריאות יואב קיש בראיון ל'גל"צ' והמשיך, "קורא לו לא לקיים אותו או לדחות. זה חד וחלק אירוע נגד רה"מ נתניהו".

לאחר מכן, ‏מקורב לברקת מסר: "הכנס החשוב נועד לאחד את שורות הליכוד. מצער לראות שיש מי שיורה בנגמ"ש ועסוק בתככנות. ברקת תומך בראש הממשלה נתניהו ובמאמציו להקים ממשלת ימין".

אתמול, אישר כץ את הדיווח מליל אמש כי הציע לנתניהו להתמנות לשנה לתפקיד ראש הממשלה במקומו, ומודה לראשונה בקולו כי הוא מעוניין להחליף אותו.

"הצעתי לראש הממשלה נתניהו לפני מספר שבועות לאפשר למרכז הליכוד לבחור באופן דמוקרטי מועמד זמני לראשות הממשלה מטעם הליכוד למשך שנה, שיוכל להרכיב ממשלת ימין ולהשיב לו את המנדט לאחר שנה, וזאת בעדיפות על מתן הרוטציה והשריונים שהוצעו לבנט והליכה לאופוזיציה", מסר לחברי 'הליכוד'.

בתוך כך, שרת התחבורה מירי רגב התייחסה הערב ב'חדשות 12' להצעה של כץ לנתניהו: "אני חושבת שישראל נפל כאן למלכודת של השמאל. זה הרי בדיוק מה שהשמאל רוצים להגיד – בואו נזיז את ביבי והכל יהיה בסדר. אנחנו בדמוקרטיה, בדמוקרטיה בחרו בראש הממשלה 30 מנדטים ועוד 2 מיליון איש רוצים אותו כראש הממשלה ולכן אני חושבת שההצעה הזאת לא נכונה".

"ההצעה צריכה להיות כזאת שבאה ומתואמת עם ראש הממשלה ועושים דברים יחד עם ראש הממשלה ולא מציעים הצעות כאלה", הוסיפה בראיון ל'חדשות 12'.

מפלגת הליכוד מירי רגב ניר ברקת ישראל כץ בנימין נתניהו יואב קיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד