י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
גנבה מעל מיליון דולר

פוטרה מעבודתה ועשויה לשאת 480 שנות מאסר

מנהלת בכירה בעיתון יהודי בארה"ב פוטרה אחרי 18 שנות עבודה בגין חוסר שביעות רצון מעבודתה, אולם חקירת FBI הובילה למעצרה בגין גניבת מעל מיליון דולרים מקופת העיתון | היא צפויה לשאת בעונש כבד של 480 שנות מאסר אם תורשע

פוטרה מעבודתה ועשויה לשאת 480 שנות מאסר
צללית. אילוסטרציה צילום: unsplash

עובדת בכירה בעיתון יהודי בארה"ב נעצרה בגין מעילה של יותר ממיליון דולר בעיתון יהודי בפילדלפיה שבו עבדה כמנהלת בכירה במשך 18 שנה. העיתון גילה את ההונאה רק לאחר שפוטרה בגלל חוסר שביעות רצון ממנה. היא נעצרה והואשמה בהונאה. כך הודיעה פרקליטות המחוז המזרחי של פנסילבניה, ארה"ב.

שריל לוטס בת ה-42, עבדה בעיתון היהודי כמנהלת בכירה במשך 18 שנה ונעצרה ב-21 במאי בעקבות חקירת FBI. כך דיווח העיתון ביום חמישי האחרון. בסך הכל גנבה גברת לוטס כמעט מיליון וחצי דולר.

לפי התביעה, לוטס השתמשה בכסף כדי "לשלם את כרטיסי האשראי האישיים שלה, ולמגוון רחב של הוצאות אישיות בכרטיסי אשראי עם חיוב של החברה" נכתב בכתב האישום. התובעים אמרו כי היא התאמצה מאוד להסוות את פעילותה, כולל הגשת דו"חות כספיים כוזבים, ומטעים. בחקירה התגלה כי היא גנבה ממעסיק נוסף.

אם היא תורשע, היא עלולה לעמוד בפני 480 שנות מאסר. "לא רק שקיבלנו את רוב הכסף בחזרה באמצעות הביטוח, רדפנו אחרי האדם עד הסוף", כך אמר יו"ר הפדרציה היהודית של פילדלפיה סטיבן רוזנברג, לתקשורת המקומית.

עונש מאסר גניבה ומרמה עיתון מיליון דולר מעילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד