י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"יש לעמוד בפרץ"

חברי המועצת של ש"ס במכתב חריף: "ממשלת השינוי - גזירת כליה"

גדולי ישראל מועצת חכמי התורה של ש"ס במכתב חריף לנוכח הקמת ממשלת השינוי של בנט ולפיד: "ניצבים אנו מפני גזירת כליה רוחנית מידית המרחפת על כלל ישראל, כל הנותן יד להקמת ממשלה כזאת מצהיר בזאת הלכה למעשה אין לי חלק ונחלה עם אלוקי ישראל".

חברי המועצת של ש"ס במכתב חריף: "ממשלת השינוי - גזירת כליה"
ישיבת מועצת חכמי התורה צילום: יעקב כהן

גדולי ישראל חברי מועצת חכמי התורה של ש"ס יוצאים בקריאת וזעקה של הרגע האחרון, לעמוד בפרץ ולעצור את הקמת ממשלת השינוי אותה הם מכנים ממשלת הזדון ולהקים ממשלה יהודית עם הימין.

בקריאתם קוראים מרנן ורבנן גדולי ישראל: "נמצאים אנו בזמנים קשים לעם ישראל ברוחניות ובגשמיות, אומנות אבותינו בידינו ואנו מתפללים להשי״ת שניוושע ונגאל גאולת עולם.

"והנה, הכל בידי שמים חוץ מיראת שמים, ניצבים אנו בפני גזירת כליה רוחנית מיידית המרחפת על כלל ישראל, סכנה רוחנית שאין דומה לה, משנאי הדת נשאו ראש וכל העניינים אשר הם ציפור נפשנו, שבת, גיור, טהרת עם ישראל, עולם התורה וצביונה היהודי של ארץ ישראל נמצאים בסכנה חמורה ומיידית".

"לכן יש לעמוד בפרץ ומחובת ההשתדלות לעשות הכל למנוע את הסכנה ולהתחבר אל הקדושה, להקמת ממשלה יהודית עם הימין ולמנוע הקמת ממשלת זדון אשר עיקר תכליתה הוא רדיפת הדת וכל דבר אשר ריח יהודי בו".

"ברי, כי כל הנותן ידו להקמת ממשלה כזו, מצהיר הלכה למעשה ׳אין לי חלק ונחלה עם אלוקי ישראל׳ וכל מפלגה המצטרפת לממשלה כזו, אף היא בכלל זה, ואנו קוראים למפלגות אלה לחזור בהם מכוונתם ולמנוע הקטרוג הנורא והקשה על עם ישראל".

את הקריאה מסיימים מרנן ורבנן שליט"א: "ואנו תפילה להשי"ת שחרפת עמו יסיר ויגאלנו גאולת עולם בביאת גו״צ במהרה בימינו אמן".

ממשלת השינוי מועצת חכמי התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד