י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
השיח מתלהט

אחראי המודיעין ברצח רבין: "רצח פוליטי - עניין של זמן"

אחרי שהכריזו כי פניהם לממשלת השינוי, האבטחה סביב איילת שקד ונפתלי בנט תוגברה, עד שהגיעה לרמה אחת לפני הגבוהה ביותר | איש השב"כ לשעבר דביר קריב טוען כי רצח פוליטי הוא רק שאלה של זמן: "המנהיגים לא למדו את הלקח" | בנוסף קרא: "חייבים להוריד את גובה הלהבות"

אחראי המודיעין ברצח רבין: "רצח פוליטי - עניין של זמן"
בנט עם מאבטח צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

לקראת ההכרזה על ממשלת השינוי, האבטחה סביב בכירי 'ימינה' תוגברה, והבוקר (שלישי) דביר קריב, איש שב"כ לשעבר שהיה האחראי על המודיעין בפרשת רצח רבין, טוען כי ישנו סיכוי לרצח פוליטי.

"אנחנו עוד לא בנובמבר 95, אבל אנו לא רחוקים משם", אמר בראיון ל'103fm' וטען, "רמת ההסתה והאיום על האישים הולדת וגדלה, אין דבר כזה 100 אחוזי אבטחה. כשיש פוטנציאל להרוג בשביל מנהיג, חייבים להוריד את גובה הלהבות".

"השיח מתלהט בשני הצדדים, המנהיגים שלנו צריכים לשדר לעם שכולם בעד מדינת ישראל. כשיש הסתה, צריך לטפל בה, וכשלא עושים זאת זה מה שקורה. המנהיגים לא למדו מהלקח, ומכך שזה יכול להוביל לרצח פוליטי. רצח פוליטי הוא רק שאלה של זמן", הוסיף.

כאמור, בימים האחרונים תוגברה האבטחה סביב ראשי 'ימינה' איילת שקד ונפתלי בנט, זאת לאחר כוונת השניים לגשת אל עבר ממשלת השינוי, עליה צפוי להכריז לפיד לפני הנשיא, בזמן הקרוב.

בנוסף, אתמול רמת האבטחה סביב השנים הגיעה לרמה מס' 5, כאשר 6 היא הרמה הגבוהה ביותר, מה שאומר שגם בשב"כ נערכים לתרחיש חמור של רצח פוליטי.

רצח רבין אבטחת אישים נפתלי בנט איילת שקד שב"כ חיסול פוליטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד