י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מן הפח אל הפחת?

עיתונאי בכיר על ליברמן כפי שמעולם לא נשמע • האזינו

בימים הקרובים צפוי לפיד להכריז בפני הנשיא כי הצליח להרכיב קואליציה, הפרשן הכלכלי גיא רולניק תוקף הבוקר את שותפו, יו"ר 'ישראל ביתנו', זאת בעקבות מינויו הצפוי כשר האוצר: "נלחם בעיקר בשביל קבוצות אינטרסים אלימות ובעבור עצמו" | בנוסף טען: "ליברמן גרוע יותר מנתניהו או דומה להפליא"

עיתונאי בכיר על ליברמן כפי שמעולם לא נשמע • האזינו
גיא רולניק צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

מלבד הביקורת של החרדים כלפי שר האוצר המיועד, היום (שלישי) הפרשן הכלכלי הבכיר גיא רולניק תוקף בחריפות את יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, וטוען כי הוא הכי משוחת בפוליטיקה הישראלית.

‏"אביגדור ליברמן הוא הפוליטיקאי הכי מושחת שאני זוכר בישראל מאז שאני כותב על שחיתויות", אמר בראיון ל'כאן ב' והמשיך, "בעשרים השנים שחלפו מאז שהוקמה ישראל ביתנו, ליברמן נלחם בעיקר בשביל קבוצות אינטרס אלימות ובעבור עצמו".

"המינוי המתקרב של אביגדור ליברמן לתפקיד שר האוצר, לדעתי זה המחיר הכי כבד שאנחנו צריכים לשלם על האידיאולוגיה של המחנה אנטי ביבי", אמר רולניק.

הוא המשיך: "אני רוצה להזכיר, שמחנה אנטי-ביבי מבקש לכאורה להיפטר מנתניהו בגלל שלוש סיבות: שימוש בהסתה של נתניהו כדי לקדם אינטרסים פוליטיים, העסקאות המושחתות שלו עם שאול אלוביץ, נוני מוזס וארנון מילצן וההרס של השירות הציבורי".

"אם נבדוק את הרקורד של ליברמן בשלושת הנושאים האלה, אנחנו נגלה שהוא גרוע יותר (מנתניהו - י.כ.) או דומה להפליא", הוסיף.

גיא רולניק אביגדור ליברמן ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד