י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עבר אירוע מוחי

הרבי הורה להתפלל עבור הגבאי שהציל את אביו במקווה

בוויליאמסבורג הכריזו אתמול על מנייני תפילה לרפואת המשב"ק של הרבי מויז'ניץ וויליאמסבורג ר' אברהם בנימין ורצברגר. המשב"ק הציל בעבר את חיי אביו של הרבי בשעה שהחליק במקווה

הרבי הורה להתפלל עבור הגבאי שהציל את אביו במקווה
האדמו"ר מויז'ניץ ויליאמסבורג צילום: יוסי גולדברגר - די וואך

בקהילת חסידי ויז'ניץ בוויליאמסבורג הכריזו אתמול (שני) על קיום מנייני תפילה לרפואת המשב"ק ר' אברהם בנימין ורצברגר. במודעה שנתלתה מטעם 'קהל תורת חיים ויז'ניץ' בעיר התבקשו החסידים ובחורי הישיבה להגיד את ספר רביעי בתהילים ביום בו חל 'יום ההצלה' של בעל ה'תורת מרדכי' מויז'ניץ מונסי זצ"ל, היום בו ניצל הרבי לאחר שנפל והחליק במקווה בשנת תשס"ב.

מי שהציל את האדמו"ר זצ"ל באותה נפילה היה המשב"ק שעליו מתפללים כעת ומכונה בפי החסידים בשם החיבה 'יומי ורצברגר'. יומי היה זה שנכנס אל האדמו"ר והבחין במתרחש. הוא הזעיק את כוחות ההצלה וכך הציל את מורו ורבו.

במודעה נכתב כי "היום יום כ' סיוון יום הצלת כ"ק מרן אדמו"ר זצוק"ל בעת שנפל בשנת תשס"ב וניצל ע"י המשב"ק המסור והנאמן הר"ר אברהם בנימין בן חי' ורצברגר".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המשב"ק המסור שנמצא בשנות הארבעים לחייו עבר לאחרונה אירוע מוחי, ומאז לא שב לכוחותיו. הוא אושפז בבית חולים בקליוולאנד ובחסידות מודאגים מאוד ממצבו. לכן הורה האדמו"ר מויז'ניץ ויליאמסבורג על קיום מנייני תפילה בבית המדרש, בתלמוד תורה, בישיבה הגדולה ובישיבה קטנה.

ויז'ניץ מונסי וויליאמסבורג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד