י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סובל מפוסט טראומה

כל משפחתו נהרגה: איתן לא זוכר את תאונת הרכבל

איתן הקטן, בן החמש, שהוריו, אחיו, סבו וסבתו נהרגו באסון הרכבל באיטליה, לא זוכר את תאונת הרכבל שהרגה את כל משפחתו. לדברי הרופאים הוא סובל מפוסט טראומה

כל משפחתו נהרגה: איתן לא זוכר את תאונת הרכבל
הילד איתן בירן צילום: מתוך פייסבוק

הרופאים האיטלקים אמרו כי איתן בן החמש שניצל מאסון הרכבל, אין זיכרון מהתרסקות הרכבל שהרגה את כל משפחתו וציינו כי הוא סובל מפוסט טראומה, כך דיווח העיתון האיטלקי 'קורייר דלה סרה', עוד דווח, כי הוא לא זוכר דבר מהתאונה הנוראה, אך כל הבדיקות שללו נזק נוירולוגי.

איתן בירן, שרד באורח בנס את הטרגדיה בהרי האלפים, אך אמו ואביו, אחיו בן השנתיים וסבא וסבתא רבא שלו נהרגו כולם. התקשורת האיטלקית דיווחה כי הרופאים קבעו, שעדיין לא הגיע הזמן להודיע ​​לו שבאותה התרסקות איומה, אמו טל, אביו עמית, האח הקטן טום, וסבו וסבתו יצחק וברברה נהרגו.

כזכור, ביום ראשון ה-23.5 אירעה תאונת רכבל קשה מעל הרי האלפים בצפון איטליה, שבה נהרגו 14 בני אדם, מתוכם 5 ישראלים וילד ישראלי נוסף, בן 5, אשר נפצע באורח קשה מאד ומטופל עדיין בבית החולים.

האסון התרחש על פי הדיווחים כ-300 מטרים מנקודת הסיום של הרכבל, כשהקרון עומד בגובה 1,200 מטר מעל פני הים. 15 אנשים היו על הרכבל, 14 מהם נהרגו. הקרון התגלגל מספר מטרים לאחר נפילתו ואז נעצר על עצים.

באסון נהרגו עמית בירן וטל פלג-בירן, זוג ישראלים הלומדים ועובדים באיטליה, והתגוררו בפאביה שבצפון איטליה ובנם תום בירן בן השנתיים. בנוסף, באסון הקשה נהרגו גם ברברה ויצחק כהן, תושבי תל אביב, הסבא וסבתא של טל, אשר הגיעו למילאנו ב-19.5.21, לביקור הנכדה והנינים.

איטליה רכבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד