י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הבן מרגיע

ג'וואד נסראללה צייץ בטוויטר על מצבו של אביו

בנו של מנהיג חיזבאללה נסראללה שם סוף לשמועות ומפרסם בטוויטר כי מצבו של אביו טוב. את הדברים הוא כתב בתגובה לבתו של עימאד מורנייה שכתבה: "ראינו את הנשמה שלנו יוצאת מהגוף"

ג'וואד נסראללה צייץ בטוויטר על מצבו של אביו
חסן נסראללה צילום: צילומסך

ג'וואד נסראללה, בנו של מנהיג חיזבאללה, צייץ בשעה האחרונה בחשבון הטוויטר שלו כי מצבו של נסראללה טוב לאור השמועות בימים האחרונים.

בנו של מנהיג חיזבאללה, כתב את הדברים בתגובה לדבריה של פאטמה מורנייה, בתו של ראש הזרוע הצבאית של חיזבאללה לשעבר, עימאד מורנייה, שחוסל בסוריה לפני מספר שנים שכתבה בטוויטר כי "בפעם הראשונה בחייה היא מקנאה במי שלא אוהב את נסראללה שכן הוא לא חש את מה שהם חשו, כאילו ראינו את הנשמה שלנו יוצאת מהגוף בעינינו".

כזכור הבוקר דיווח העיתון הלבנוני אל-ג'ומוהריה מפי מקורבים למנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, שמצבו הרפואי השתפר מאז "נאום השיעולים" בשבוע שעבר והוא טוב יותר משהיה.

לדברי אותם מקורבים, הוא סבל מאלרגיה עונתית (אביבית) ומדלקת ריאות ולא מקורונה. לפי הדיווח, אין זו הפעם הראשונה שהוא סובל מאותה אלרגיה ותסמיניה: "בעבר הוא טופל מבלי הדים ותשומת לב מיוחדת שכן הוא לא סבל מכך בעת אירועים שהיה צריך לנאום בהם, בניגוד למה שקרה הפעם".

עוד דווח בעיתון הלבנוני כי הוא נמצא במעקב של רופא מומחה ולא נזקק לטיפול בבית חולים. אף צוין כי נעשתה התייעצות עם רופאים, כולל אחד בארה"ב כדי לקבל חוות דעת בעניין מצבו והייתה תמימות דעים כי מדובר באלרגיה ובדלקת ריאות וכי מזג האוויר היבש יסייע להחלמה, בנוסף לטיפול אנטיביוטי.

עוד דווח בעיתון כי נסראללה ממשיך בפעילותו וממשיך לעקוב אחר שלל הנושאים בקצב מחושב והוא עומד בקשר בעת הצורך עם בכירי הארגון. גורם בכיר בחיזבאללה שהתקשר לנסראללה לפני יומיים כדי לדרוש בשלומו אמר לעיתון הלבנוני כי הוא חש שקולו טוב והוסיף כי יש לזנוח את השמועות שיוצאות מכיוון כזה ומכיוון אחר.

העיתון גם ציין כי הנהגת הארגון הוציאה הנחיה למוסדותיו השונים למסור כי נסראללה במצב טוב ואין סיבה לדאגה.

חסן נסראללה חיזבאללה לבנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד