כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בשיחה עם 'בחדרי'

הרב שתמך בבנט: "חושש מההרכב - אך בעד"

למרות הפרות הבחירות הכרוכות בכך, הרב שלמה הכט, רב ב'בית הלל', אשר תמך ב'ימינה' בבחירות האחרונות, מביע בשיחה עם 'בחדרי חרדים', את תמיכתו בקואליציית השינוי: "עדיפה הממשלה הזו על פני בחירות" | אך יחד עם זאת הודה שדואג מהרכבה: "כמובן טיפה חושש"

הרב שתמך בבנט: "חושש מההרכב - אך בעד"
הרב שלמה הכט/נפתלי בנט צילום: מתוך פייסבוק/יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע המחאה של רבנים נגד 'ימינה', הערב (שלישי) הרב שלמה הכט, רב קהילה בפ"ת וב'בית הלל', אשר היה בין הרבנים הבודדים שתמכו בנפתלי בנט בבחירות האחרונות, בעד ממשלת השינוי.

"אני בעד ממשלת השינוי. אני בעד להקים ממשלה סוף-סוף במדינת ישראל", אמר ל'בחדרי חרדים' והמשיך, "אני כמובן טיפה חושש מהרכב שלה. הייתי שמח אם היה הרכב אחר, אך אני חושב שעדיפה הממשלה הזו על פני הליכה לבחירות".

"אני לא חושב שזה היה מצליח. אני גם חושב שניסו את זה במשך חודשיים, וזה לא הצליח", אמר לגבי האפשרות ש'ימינה' הייתה מתייצבת מאחורי נתניהו וסער היה מגיע לממשלת הימין.

לאחר מכן התייחס לטענה כי ההליכה לממשלת השינוי זו גניבת קולות הבוחרים: "אני לא חושב שהונו את הבוחרים. בשבוע האחרון היו מעט איתותים אחרים, אבל אני לא חושב שזו הונאה לבוחרים. כולנו יודעים שאחרי הבחירות צריך לעבוד עם התוצאות שיצאו".

"אני הייתי שמח מאוד אם גם 'ש"ס', 'יהדות התורה' ו'הציונות הדתית' היו נכנסים, והיה אפשר לוותר גם על התמיכה של 'רע"מ' וגם על ליברמן. אבל אם הם מתעקשים להישאר עם נתניהו באופוזיציה זה חבל מאוד", סיכם.

ממשלת בנט לפיד ארגון בית הלל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד