י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מארה"ב לישראל

רגע לפני לפיד: נתניהו בסדרת פגישות עם סנאטורים ומנהגים

בעוד עתידו הפוליטי לוט בערפל נפגש היום ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו עם שורה של סנאטורים כמו גם עם מנהיגי ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים בארה"ב בהם יו"ר הוועידה דיאן לוב, סגן הנשיא מלקולם הונליין ומנכ''ל הוועידה וויליאם דארוף

רגע לפני לפיד: נתניהו בסדרת פגישות עם סנאטורים ומנהגים
נתניהו עם הסנאטורים צילום: חיים צח - לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שלישי) עם הסנאטור טד קרוז והסנאטור ביל הגרטי בלשכת רה״מ בירושלים. ראש הממשלה נתניהו הודה לשני הסנאטורים על הגעתם לישראל ואמר כי הוא תמיד שמח לראות שני ידידים מהטובים ביותר של מדינת ישראל.

הסנאטור טד קרוז בפתח הפגישה אמר בפתח הפגישה: "טוב להיות עם ידידי הטוב, ראש הממשלה. חשוב להיות כאן עכשיו, לציין באופן שאינו משתמע לשתי פנים שארצות הברית עומדת לצדה של ישראל. אלו זמנים מסוכנים, אך לישראל נתונה לא רק הזכות, אלא האחריות להגן על עצמה".

הסנאטור ביל הגרטי הוסיף וציין כי הם הגיעו לכאן כדי להביע את תמיכתם האיתנה בישראל.

כמו כן נפגש ראש הממשלה עם הסנאטור לינדזי גרהאם בלשכת רה"מ בירושלים. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפגישה: "אין אדם שעשה יותר עבור ישראל ממך, הסנטור לינדזי גרהאם. תומך נאמן בברית בינינו ואין לנו ידיד טוב יותר. אני מבקש להודות לך על כל מה שעשית במרוצת השנים בנושאי הגנת ישראל וביטחונה, וכן בסוגיה האיראנית. אתה חבר מסור ובעל ברית מצוין. ברוך הבא".

בנוסף נפגש היום נתניהו עם מנהיגי ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים בארה"ב בהם יו"ר הוועידה דיאן לוב, סגן הנשיא מלקולם הונליין ומנכ''ל הוועידה וויליאם דארוף. המשלחת הגיעה לישראל כדי להביע סולידריות ותמיכה במדינת ישראל על רקע מבצע 'שומר החומות'.

 

 

בנימין נתניהו טד קרוז סנאטור ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד