י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ממשלת האחים והמוסלמים

מאוצרו של ליברמן: 50 מיליארד ש"ח לערבים

לאחר שהטיל ווטו על כניסת חרדים לקואליציה בהשתתפותו, ולאחר שנים של הצקות חוזרות ונשנות על התקציבים - כבשת הרש - שמקבלים מוסדות הדת במדינה, מציג ליברמן מענק ותשלום של עשרות מיליארדים עבור חיבור שלו עם הערביים | סחטנות, מיליארדים לדמותה

מאוצרו של ליברמן: 50 מיליארד ש"ח לערבים
אביגדור ליברמן/מנסור עבאס צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

כבר כמה שנים שאביגדור ליברמן הפך את עורו, ומבן ברית של החרדים (יעידו על כך העובדים והידידים מהמגזר) הוא הפך להיות מרכז השנאה נגד כל דבר שרוח הדת נודפת ממנו. הוא יטען כי הוא נגד הפוליטיקאים החרדים, אך מאידך פעולותיו פוגעות באופן קשה בכל משפחה חרדית.

שנאה נוספת התקבעה אצל ליברמן נגד ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. יש התולים שתי שנאות אלו זו בזו, אך הצד השווה שבהן היא הארסיות בה הוא מתנהל בשנים האחרונות. בשנתיים האחרונות הוא בעצם האיש שהכניס את מדינת ישראל לפלונטר הפוליטי עם גניבת המנדטים מימין לגוש השנאה.

אמש (שלישי), בעוד צוותי המשא ומתן עמלים על תפירת ההסכם הקואליציוני בין הקצוות הכה רחוקים, הסכם שאמור לאחד את ערביי ישראל ומנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר, את ממורמרי נתניהו לצד ממורמרי החיים. התברר כי כל עוד שזה נוגע לשתי השנאות הכל כשר אצל מר ליברמן.

על פי הדיווחים, ההסכם המסתמן שיחזיק בקואליציה של מנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר נפתלי בנט את מפלגת רע"מ של הערביים הוא כדלהלן: ראשות ועדת הפנים בכנסת, הקפאת חוק קמיניץ עד לחקיקה חדשה, תכנית עשור כלכלית של 50 מיליארד ש"ח, הכרה ב-14 כפרים בלתי מוכרים בנגב. ועוד היד נטויה.

נתמקד רק בסעיף אחד ומקומם במיוחד, תכנית עשור כלכלית של 50 מיליארד ש"ח. סכום זה המהווה רק חלק מהדרישות של רע"מ, דרישות שאושרו על ידי השותף הבכיר שר האוצר המיועד ליברמן, שהן פי 50 מתקציב הישיבות שהוא כה אוהב לתקוף.

נניח שמדובר בתכנית עשור, בלי לימודי ליב"ה ובלי להסתייע במחשבון, מדובר ב-5 מיליארד דולר לשנה, פי 5 מתקציב הישיבות כולו. אגב, בתקציב הישיבות כלולים גם מוסדות הציונות הדתית, כן, גם של אלו המשרתים בצבא.

אך כנראה שבממשלת האחים והמוסלמים, כשזה מדובר בחרדים תהדהד הזעקה "איפה הכסף?", כשמדובר הערבים תהדהד ההכרה "הנה הכסף".

אביגדור ליברמן מיליארדים מנסור עבאס סחטנות תקציב הישיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד