י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עזבה את ביתה

בגלל הצעת החוק נגד הדת: איומים על חייה של הח"כית

חברת הכנסת תמר זנדברג מעוררת סערה מזה מספר ימים בעקבות הצעתה לאסור שידול קטינים לחזרה בתשובה • במפלגות החרדיות השיבו בהצעת חוק הפוכה • בנאום במליאה חשפה חברתה כי היא מאויימת על חייה וחוששת לצאת מהבית

בגלל הצעת החוק נגד הדת: איומים על חייה של הח"כית
אילוסטרציה צילום: Unsplash

בעקבות הצעת חוק שהגישה המבקשת לקבוע כי שידול קטינים לחזרה בתשובה תהווה עבירה פלילית שדינה מאסר, איומים על חייה של מגישת ההצעה חברת הכנסת תמר זנדברג ממרצ, שמאז סופגת התקפות חמורות נגדה ובני משפחתה.

 חברת הכנסת אמילי מועטי ממפלגת העבודה שיתפה במליאת הכנסת כי זנדברג מוצפת באיומים על חייה, "כבר 24 שעות שחייה של חברת הכנסת תמר זנדברג נמצאים תחת איומים כבדים. אני הבנתי שהיא הייתה צריכה לעזוב את ביתה מחשש לחייה וחיי הילדות שלה".

במהלך נאום שנשאה במסגרת נאומים בני דקה פנתה חברת הכנסת מואטי אל חברי הכנסת מהמפלגות הדתיות "בואו נשמור אלה על אלה. בואו נשמור על המקום היקר הזה ועל חברי הכנסת גם מהצד השני שלכם. הרי על 80% מהדברים אנחנו מסכימים, וגם אתם לא הייתם רוצים שישדלו את הילדים שלכם לתרבות חילונית. בואו נשמור אלה על אלה. יש בזה כל-כך הרבה ערך, וכל-כך הרבה ערך בלאהוב אלה את אלה".

חבר הכנסת משה אבוטבול השיב לה בנאום משלו: "הפתגם העממי הידוע אומר: "אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה"... זה מאוד מזכיר לי את החיבור שנראה כבר לא מוזר בין בנט למר״צ, ובעיקר לח״כ תמר זנדברג שהעלתה הצעת חוק איסור שידול קטינים לחזרה בתשובה. היא כל כך מנותקת מהשורשים הרוחניים של העם היהודי, היא כל כך מרוחקת מכל זיק יהודי, ושכחה מה זה להיות יהודי ובפרט במדינה יהודית", אמר.

חבר הכנסת יוסי טייב אמר בנאומו: "דרכיה דרכי נועם וכול נתיבותיה שלום. אין ספק בכך שאנחנו עוקרים ומתנערים ומגנים כל תקיפה מילולית, פיזית, נגד חברת הכנסת, נגד כל אדם באשר הוא, וודאי פה נגד כל אזרח במדינת ישראל".

תמר זנדברג הנחת תפילין חזרה בתשובה איומים על חיי ח''כ משה אבוטבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד