י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המוקש האחרון במו"מ

הקרב בין שקד למיכאלי; מי תמצמץ ראשונה

קרב אחד אחרון מאיים על הקמת ממשלת השינוי | 16 שעות לפקיעת המנדט ובמחנה עדיין מחפשים פשרה בין איילת שקד למרב מיכאלי בקרב על חברת הוועדה למינוי שופטים | בימינה מתעקשים: בלי שקד בוועדה לא תהיה ממשלה

הקרב בין שקד למיכאלי; מי תמצמץ ראשונה
סער בכפר המכביה צילום: Miriam Alster/Flash90

לאורך כל שעות הלילה ישבו צוותי המו"מ של ימינה, תקווה חדשה, כחול לבן ויש עתיד במאמצים להגיע לסיכומים ולהכריז כי עלה בידם קודם פקיעת המנדט בחצות הליל, אלא שמחלוקת אחת מאיימת לפוצץ הכל.

איילת שקד מימינה שהצטרפה רק שלשום למו"מ מתעקשת לקבל לידיה את תפקיד חברת הוועדה למינוי שופטים שכבר העובר בהסכם חתום לחברת הכנסת מרב מיכאלי ממפלגת העבודה.

נכון לשעה זו טרם נמצאה נוסחת פשרה המקובלת על שתי הצדדים, שם מבהירים כי בלי התפקיד המיוחל שיסייע למנות 6 שופטים בשנים הבאות לא תהיה ממשלה.

הבוקר (רביעי) גורמים בגוש השמאל מרכז אמרו: "עכשיו זה כבר עניין בין בנט לשקד, ירצו ייסגר, לא ירצו לא תהיה ממשלה". ימינה איימו גם כן: "אם שקד לא תהיה חברה לא תקום ממשלה".

חה"כ ‎מתן כהנא אמר הבוקר בראיון לגל״צ: "זה קריטי לנו. אנחנו מחויבים שלא יהיה שינוי משמעותי במערכת המשפט, זה בנפשנו. הציבור ניזון בעיקר מספינים של אנשים שלא רוצים שהממשלה תקום. אם כולם יבואו עם נפש חפצה כמונו - תהיה ממשלה".

איילת שקד מרב מיכאלי משא ומתן קואליציוני מינוי שופטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד