י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
במהלך ניסיון מעצר

מעורער בנפשו דקר שוטרים בגבעת זאב, אחד מהם נפצע קשה

שני שוטרים נפצעו הבוקר (רביעי) במהלך ניסיון מעצר של אדם ביישוב גבעת זאב סמוך ירושלים, אחד השוטרים פתח בירי וניטרל את החשוד | המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע | השוטרים, בני 25 ו-30, טופלו על ידי צוותי הרפואה ופונו לבית החולים. אחד מהם נפצע באורח קשה

מעורער בנפשו דקר שוטרים בגבעת זאב, אחד מהם נפצע קשה
הזירה בגבעת זאב צילום: דוברות המשטרה

אירוע החריג התרחש הבוקר סמוך לשעה 08:00 ברחוב עלמון, בגבעת זאב. שוטרים שהוזעקו לעצור גבר שניקב את צמיגיהם של כמה רכבים, הותקפו על ידי החשוד שדקר אותם והביא לפציעתם. החשוד, ככל הנראה מעורער בנפשו, תקף את שני השוטרים וניסה להימלט מהזירה.

"כשהגענו למקום, ראינו פצוע רץ לכיוןן האמבולנס, ושני פצועים נוספים ששוכבים בתוך מבנה, הם היו בהכרה, אחד מהם, גבר כבן 25 סבל מפציעות חודרות והשני נפצע כשנוטרל", סיפר חובש בכיר במד"א, יצחק גולדפרב. "הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם של אחד קשה, אחד קל, והתוקף צעיר בשנות העשרים במצב בינוני".

מתחקיר ראשוני של המשטרה עולה כי הבוקר התקבל דיווח אודות גרימת נזק למספר כלי רכב בגבעת זאב, ושוטרים שהוזעקו למקום החלו בפעולות לאיתור החשוד במעשה. במהלך טיפול באירוע ובירור חקירתי, הוכוונו השוטרים אל דירה בה על פי החשד נמצא החשוד במעשה.

עוד עולה, כי השוטרים ניגשו לדירה ובעת שפתח החשוד את דלת ביתו החל מיד לתקוף את שני השוטרים באמצעות כלי חד. כתוצאה מכך נפצע שוטר אחד באורח קשה מאוד ושוטר נוסף באורח קל. בתגובה למעשיו של החשוד והסכנה לחייהם, ירה אחד השוטרים בחשוד שנפצע אף הוא ופונה במצב בינוני.

אמיר רחמני חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בשלושה פצועים שנזקקו לסיוע רפואי ראשוני. בסיוע חובשים נוספים הענקנו להם סיוע ראשוני בזירת האירוע ולאחר מכן הם פונו למרכז הרפואי שערי צדק בירושלים".

גבעת זאב דקירה משטרת ישראל ניקוב צמיגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד