ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בן-גביר תפס צד

"אוכל לוקשים": עימות בין סמוטריץ' לשרקי

בעקבות הדיווחים כי איילת שקד נאבקת במו"מ על מקומה בוועדה למינוי שופטים, העיתונאי יאיר שרקי טען שממשלת השינוי לא סגורה - ובתגובה, יו"ר 'הציונות הדתית' תקף: "מאכילים אותך לוקשים, הכל הונאה אחת גדולה" | שרקי לא נותר חייב: "חבל שאתה מנסה להוציא שותף להונאה"

"אוכל לוקשים": עימות בין סמוטריץ' לשרקי
העיתונאי יאיר שרקי צילום: מתוך הטוויטר שלו

היום האחרון לפקיעת המנדט של לפיד, והלילה (בין שלישי לרביעי) העיתונאי יאיר שרקי התייחס לדיווחים, לפיהם בכירת 'ימינה' איילת שקד מתעקשת על מקום בוועדה למינוי שופטים, במסגרת המו"מ לממשלת השינוי.

"‏אם נשארתם ערים כדי לשמוע 'עלה בידי' אתם יכולים ללכת לישון", צייץ שרקי והמשיך, "מחלוקת שקד-מיכאלי הוא אירוע אמת רחוק מפתרון. שקד לא תבוא בלי הישג רשום על שמה אישית, גם במחיר הקרסת הממשלה".

"כמי שיש ליד ביתה הפגנות היא גם לא מרגישה שיש לה יותר מדי מה להפסיד. נותרו עוד 24 שעות ושלוש דק, זה באמת לא סגור", הוסיף שרקי.

בתגובה, יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ תקף: ‏"הוועדה למינוי שופטים היא "אירוע אמת" כמו הידיעה שלך על החזרה של בנט מממשלה עם תומכי טרור בזמן פרעות ערביי ישראל. הכל הונאה אחת גדולה. מאכילים אותך לוקשים, שרקי ידידי, ואתה בולע בלי אפילו ללעוס".

"‏‎בצלאל ידידי, השתדלתי עד עכשיו להתעלם מהקמפיין של כמה מתוסכלים בנושא", הגיב בחזרה שרקי. "אבל אני רואה שגם אתה הצטרפת ולכן אנסה להשיב עבור העוקבים הענייניים שבאמת רוצים להבין".

"איני יודע מה קורה במוחו של בנט, אבל את ההודעה על הורדת ממשלת השינוי מהפרק הוא מסר ללפיד ולמנסור עבאס שסיפרו זאת בשידור חי ‏‎וגם לחברי המפלגה שלו. באותו זמן, איש לא ידע כיצד יתגלגל המבצע ומתי יסתיים", כתב.

שרקי הוסיף: "לכן הוא לקח סיכון במהלך, וזו היתה אמת לשעתה כמו הרבה ידיעות פוליטיות וכפי שאתה מכיר היטב את התחום. הוריד מהפרק ואח"כ העלה. הקפדתי לציין שוב ושוב בשידורים במהלך המבצע כי בנט לא אמר את הדברים בקולו ‏‎לציבור הישראלי".

"לכן הערכתי (והתווכחתי עם מי שחלקו על כך) שמבצע קצר יאפשר לנסות ולחדש את הממשלה. כפי שקרה. הכעס שלך על בנט ברור, רק חבל שבשם התסכול הזה אתה מנסה להוציא אותי שותף להונאה במזיד או בשוגג, כשאתה מכיר את המערכת ונזילותה ויודע שזה לא נכון", תקף.

מי שהכריע בויכוח הוא יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן-גביר שהגיב לחילופי הדברים בין השנים, וההתקפות כלפי שרקי: ‏"מקבל לגמרי שעניין הועדה למינוי שופטים זה ספין של איילת שקד שמכרה את כל הערכים ואת תושבי הדרום ! יחד עם זאת יאיר שרקי הוא לא הכתובת לביקורת".

"הוא עושה את תפקידו נאמנה גם עכשיו וגם בדיווח הקודם שבנט זנח ממשלת השמאל- מי שהטעה ושיקר זה לא שרקי אלא בנט וסביבתו", הוסיף.

יאיר שרקי בצלאל סמוטריץ איתמר בן גביר נפתלי בנט איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד