י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"למרות העדר המוסת"

היועץ האסטרטגי: "שום דבר לא ימנע השבעת ממשלה ברביעי"

על רקע הדיווחים על קשיים במו"מ, רונן צור, יועץ אסטרטגי ומי שמייצג את מפלגת 'העבודה' במגעים לקואליצית השינוי, טען כי ביום רביעי הבא תושבע ממשלת לפיד-בנט: "אני בטוח שימצאו פתרון" | בנוסף תקף את ההכחשות לאיומים כלפי 'ימינה': "חצי מדינה הולכת עם מאבטחים"

היועץ האסטרטגי: "שום דבר לא ימנע השבעת ממשלה ברביעי"
יועץ התקשורת רונן צור צילום: צילומסך 'ערוץ 12'

בעוד בימין מנסים בכל זאת למנוע את הקמת ממשלת השינוי, היום (רביעי) היועץ האסטרטגי רונן צור, שייצג את מפלגת 'העבודה' במו"מ, שכזכור מעכבת את החתימה בגלל התעקשות על הוועדה למינוי שופטים, טען שממשלת השינוי תושבע ביום רביעי הבא, למרות הקשיים.

"שום דבר לא ימנע את השבעת הממשלה ביום רביעי הבא", טען בראיון ל'103fn' והתייחס למרב מיכאלי, אותה ייצג במו"מ: "היא לאורך כל הדרך ויתרה על כל מה שהתבקשה, אבל לא מנהלים מדינה ומשא ומתן עם קונוסים".

"גם אי אפשר לנהל ממשלה בצורה כזאת כי היא תתפרק תוך חודש, אני חושב שגם לפיד וגם בנט מבינים את הבעיה ואני בטוח שימצאו פתרון. שניהם אנשים מנוסים", הוסיף.

בנוסף תקף אל ההכחשות לאיומים כלפי 'ימינה': "אני רואה איך העדר המוסת הזה מרים ראש. אבל הפעם עומדים יחד אנשי ימין, מרכז ושמאל והם יעצרו את העדר המוסת הזה ואת האנשים שמובילים אותו".

"יש נטייה לזלזל בזה שחצי מדינה שעובדת כאן בדרג הפוליטי, המשפטי והעיתונאי הולכת עם מאבטחים, חלקם מאבטחי שב"כ. אז אני אגיד לך - אני לא ראיתי את השר אוחנה ואת ילדיו מאוימים, לא ראיתי איומים ברצח על אורלי לוי, לא ראיתי את מירי רגב מטולטלת ברכבה", טען.

תומכי ימין רונן צור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד