ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
לתקן את הקרוע

תיקון ספות עור: כל מה שצריך לדעת

אחת הבעיות היותר שכיחות בכל הנוגע לספות הוא כמובן קרע בספה. למראית עין קרע חדש נראה מאוד קטן ובלתי מזיק אך אם נתעלם ממנו ולא נטפל בו באופן מידי, הוא רק ילך ויגדל 

תיקון ספות עור: כל מה שצריך לדעת
תיקוני עור צילום: canva

תיקון ספות הפך עם השנים לפעולה מאוד פופולארית כאשר אם בעבר כאשר היה נגרם נזק לספה, היו מחליפים אותה באחת אחרת, כיום אם מופיע נזק משמעותי לספת עור או כל ספה אחרת, מיד ניתן לבצע תיקון ספות עור אשר מתבצע בכמה שלבים עיקריים אשר דורשים מומחיות גבוהה מאוד ולא כדאי שייעשו באופן עצמאי באמצעות מי שלא מחזיק בניסיון בתחום תיקוני ספות או בעל יכולות טכניות גבוהות.

כיום ניתן לתקן כמעט כל נזק אשר נגרם לספה שלכם החל מנזקים לריפודים, למילוי ועד למסגרת של הספה באם היא נשברה או התעוותה עם השנים ולכן לפני שרצים לרכוש ספה חדשה במקום זו שניזוקה, מומלץ מאוד להתייעץ עם מרפדייה ושם אנשי המקצוע יסייעו לכם בכל שאלה ויאמרו לכם האם כדאי ויש סיכוי סביר לתקן את הנזק אשר נגרם לספה או שעדיף להשקיע את הכסף בספה חדשה ולהימנע מלצאת להרפתקאות שאינן יביאו תוצאות איכותיות. בכל מרפדייה עובדים מיטב אנשי המקצוע אשר מומחים בביצוע תיקון ספות עור, צביעת ספות, מילויים לכריות ועוד מגוון תיקונים ושירותים אשר ניתן למצוא רק במרפדייה ושם תוכלו למצוא מענה לכל פניה ולהתרשם ממיטב אנשי המקצוע והעבודות אשר בוצעו במרפדייה והותירו רושם ביצועי רב אצל הלקוחות.

מגוון תיקונים לספות עור

אחד היתרונות במרפדייה הוא שניתן למצוא פתרון כמעט לכל בעיה ונזק אשר נגרם למערכות הישיבה והתוצאה מאוד איכותית ומספקת את הלקוחות אשר מצד אחד החזירו טרה ליושנה בכל הקשור לספה שלהם והפכו אותה לחדישה ואיכותית ומצד שני הם חסכו כסף רב אשר היה הולך לרכישת ספה חדשה. ישנו מגוון רחב מאוד של תיקונים לספות אשר יכולים להתבצע במרפדייה והם:

  1. תיקון קרעים בספה – אחת הבעיות היותר שכיחות בכל הנוגע לספות הוא כמובן קרע בספה אז למראית עין קרע חדש נראה מאוד קטן ובלתי מזיק אך אם נתעלם ממנו ולא נטפל בו באופן מידי, הוא יהפוך לגדול ומורכב יותר, דבר אשר יקשה מאוד על תיקונו ולכן כאשר מבחינים בקרע, יש לבצע מיד תיקון ספות עור וכך תוכלו להיות רגועים ולהמשיך לשבת על הספה מבלי לדאוג שהקרע יגדל לממדים גדולים.
  2. צביעת ספות – ישנן ספות אשר עם השנים הופכות לדהויות כתוצאה מחשיפה לשמש או שימוש לא נכון בחומרי ניקוי אשר אינם מתאימים לספה ובמצב כזה ניתן צביעת ספות, פעולה אשר תחזיר באופן מידי את הצבע והברק אשר נעלמו מהספה ותזכו לספה חדישה ואיכותית ובמראה כפי שהיא הייתה ברגע שרכשת אותה.
  3. מילוי כריות – שימוש ממושך בספות מוביל לכך שהחומר אשר נמצא בכריות, מאבד מערכו ואיכותו ולא מספק את אותה דרגת נוחות אשר סיפק בהתחלה. בתוך הכריות ישנו ספוג  אשר עם תחילת השימוש בספה, הוא סופג עומסים רבים כתוצאה מישיבה על הספה וכתוצאה מכך עם השנים הוא מתחיל לאבד מהאלסטיות שלו ולא חוזר למצבו המקורי לאחר הישיבה עליו אלא נמצא מעוך וחסר נוחות ואיכות ובמצב זה יש לבצע תיקון לספות עור ולהחליף את  מילוי הכריות באחד חדש אשר יספק את מידת הנוחות הרצויה בהתאם לדרישות הלקוחות. ישנם לקוחות אשר מעדיפים מילוי רך לכריות הספה שכן ברצונם להימעך בתוך הספה ומצד שני יש אנשים אשר מעדיפים ספה אשר תהיה יותר אורתופדית ולצורך כך יעדיפו כריות עם מילוי קשה יותר אשר יספק תמיכה מלאה לגוף והתפקיד של המומחה לתיקון ספה הוא לספק את דרישות הלקוחות ולשים את כמות המילוי הרצויה.

המאמר נכתב ע"י repair-sofas המתמחה בריפוד ספות ותיקון ריפודים עד לבית הלקוח.

ספות עור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד