ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הנכנס והיוצא

ריבלין בירך את הרצוג: "גאה להעביר אליך את השרביט"

נשיא המדינה ברך את הנשיא הנבחר יצחק (בוז'י) הרצוג. "אין לי ספק שתעשה עבודה מצוינת ואני גאה להעביר אליך את השרביט בעוד כחודש ימים יחי נשיא מדינת ישראל! יחי יחי יחי!"

ריבלין בירך את הרצוג: "גאה להעביר אליך את השרביט"
ריבלין משוחח טלפונית עם הרצוג צילום: דוברות בית הנשיא

עם קבלת תוצאות הצבעות חברי הכנסת, נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ברך היום (רביעי) את הנשיא הנבחר יצחק הרצוג. הנשיא שוחח עם הרצוג גם טלפונית ואף התקשר אל המועמדת לנשיאות מרים פרץ להודות לה על הדרך.

"ברכות חמות שלוחות לך, יקירי, אדוני הנשיא!" אמר הנשיא. "אני יכול לומר לך באחריות שהתפקיד שאתה עתיד למלא אינו דומה לאף אחד מהתפקידים שמילאת עד כה. למערכת היהודית והדמוקרטית שהקמנו כאן, שהקימו הורינו בארץ אבותינו, יש גוף ונשמה. אם הכנסת היא בית של ויכוח, כפי שבהחלט ראינו בתקופה האחרונה, הרי שבית הנשיא הוא בית של הידברות, ושל שותפות וממלכתיות."

"בית הנשיא הוא הנשמה היתרה של הדמוקרטיה. הוא בית העם, של כל העם בישראל, דלתו פתוחה, ואזנו כרויה לכל השותפות והשותפים לבניינו של הבית שלנו, למכאובים ולמצוקות של כל בני הבית שלנו, כמו גם לסוגיות היסוד שמעסיקות את החברה הישראלית כולה. התואר "האזרח מספר אחת", והעמידה על משמר הממלכתיות הישראלית, במיוחד בעת הזאת, כרוכים באחריות כבדה. אין לי ספק שתעשה עבודה מצוינת, ואני גאה להעביר אליך את השרביט, בעוד כחודש ימים.״

למרים פרץ אמר הנשיא: ״מרים אהובה, את מחזיקה בחתיכה מהלב שלי, מהלב של כולנו. אני רוצה לומר לך תודה שיצאת לדרך הזו. על ההקרבה שלך. על הדרך המיוחדת שבה בחרת במירוץ הזה, על השפה שלימדת אותנו - שפת הלב. אני יודע שמדינת ישראל תמשיך להתברך בך וביכולת המופלאה שלך.״

״תחי מדינת ישראל! יחי נשיא מדינת ישראל! יחי יחי יחי!" חתם הנשיא.

יצחק בוז'י הרצוג ראובן ריבלין מרים פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד