י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"יהפכו אותו לקבב"

צפו: "הסוף של נסראללה יהיה כמו של סולימאני"

השמועות על מותו כביכול של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה לא הותירו את הרחוב הלבנוני אדיש. צפו באחד ממתנגדיו של נסראללה מאחל לו מוות כמו של סולימאני 

צפו: "הסוף של נסראללה יהיה כמו של סולימאני"
חסאן נסראללה בראיון צילום: צילומסך

אתמול דיווח העיתון הלבנוני אל-ג'ומוהריה, מפי מקורבים למנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, כי מצבו הרפואי השתפר מאז "נאום השיעולים" בשבוע שעבר והוא טוב יותר משהיה. לדברי אותם מקורבים, הוא סבל מאלרגיה עונתית (אביבית) ומדלקת ריאות ולא מקורונה.

לפי הדיווח, אין זו הפעם הראשונה שהוא סובל מאותה אלרגיה ותסמיניה: "בעבר הוא טופל מבלי הדים ותשומת לב מיוחדת שכן הוא לא סבל מכך בעת אירועים שהיה צריך לנאום בהם, בניגוד למה שקרה הפעם".

קרדיט: כאן 11

עוד דווח בעיתון הלבנוני כי הוא נמצא במעקב של רופא מומחה ולא נזקק לטיפול בבית חולים. אף צוין כי נעשתה התייעצות עם רופאים, כולל אחד בארה"ב כדי לקבל חוות דעת בעניין מצבו והייתה תמימות דעים כי מדובר באלרגיה ובדלקת ריאות וכי מזג האוויר היבש יסייע להחלמה, בנוסף לטיפול אנטיביוטי.

עוד דווח בעיתון כי נסראללה ממשיך בפעילותו וממשיך לעקוב אחר שלל הנושאים בקצב מחושב והוא עומד בקשר בעת הצורך עם בכירי הארגון. גורם בכיר בחיזבאללה שהתקשר לנסראללה לפני יומיים כדי לדרוש בשלומו אמר לעיתון הלבנוני כי הוא חש שקולו טוב והוסיף כי יש לזנוח את השמועות שיוצאות מכיוון כזה ומכיוון אחר. העיתון גם ציין כי הנהגת הארגון הוציאה הנחיה למוסדותיו השונים למסור כי נסראללה במצב טוב ואין סיבה לדאגה.

היום אמר פייסל שכר, סגן הממונה בארגון חיזבאללה על אזור בקעת הלבנון, בריאיון לסוכנות הידיעות האיראנית 'תסנים' כי בקרוב מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, יופיע בפני תומכיו וכי כל מה שהופץ על כך שהוא בתרדמת או שיש ניסיון לחפש לו מחליף, שקרי. לדבריו, מצבו משתפר והוא סבל מהתקררות חריפה ואלרגיה ממנה הוא סובל כל שנה בעונת האביב. כך דווח רועי קייס כתב לענייני ערבים בכאן 11.

גורם המקורב לארגון חיזבאללה הלבנוני אמר לסוכנות הידיעות הטורקית 'אנאדול' כי אין דאגה בעניין מצב הבריאותי של מנהיג הארגון, חסן נסראללה, שנמצא במגמת שיפור. הגורם הסביר בשיחה עם סוכנות הידיעות הטורקית כי הוא סובל מאלרגיה עונתית ולא מנגיף קורונה, כפי שטענו רופאים ופרשנים בישראל".

לדברי אותו גורם, "סוג התסמינים שלו קשור לעונת השפעת. כל אדם יכול לסבול מזה בעת הזאת". הגורם שהוגדר מקורב לארגון הטרור הלבנוני גם הגיב על חלוקת המים והלחם בדאחיה בחינם למען החלמתו של מנהיג חיזבאללה ואמר כי האקט הזה נובע מהרצון העז לעשות משהו בקרב חלק מהמעריצים (של נסראללה). המעשים האלה טבעיים ומוכרים בחוגים של אנשים האדוקים בדתם".

חסן נסראללה חיזבאללה לבנון קאסם סולימאני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד