ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"מייצג את העם היהודי"

הראשון לציון והרב הראשי מברכים את הרצוג

הרבנים הראשיים לישראל בירכו את יצחק בוז'י הרצוג לרגל היבחרו לנשיא המדינה. "כבוד גדול למדינת ישראל שהנשיא הנבחר שלה ממשיך את שושלת סבו הרב הראשי הראשון לישראל הרב יצחק אייזיק הרצוג"

הראשון לציון והרב הראשי מברכים את הרצוג
הרצוג והראש"ל בקבר הגר"ע יוסף זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

הרבנים הראשיים לישראל, הגאון רבי יצחק יוסף והרב דוד לאו בירכו היום (שלישי) את יצחק הרצוג לרגל היבחרו לנשיאות המדינה.

הראשון לציון הרב יצחק יוסף שוחח עם הנשיא ואמר לו: "כבוד גדול למדינת ישראל שהנשיא הנבחר שלה ממשיך את שושלת סבו הרב הראשי הראשון לישראל הרב יצחק אייזיק הרצוג ומייצג בגאון את העם היהודי, אני מאחל לך שסבך ימשיך להיות גאה בך בשמים בכל תקופת נשיאותך ותמשיך לפעול למען העם היהודי ולקדם שם שמים כפי שעשית עד היום". הנשיא הנבחר הודה לרב הראשי ואמר: "אני בהחלט מרגיש את כובד המשא על כתפי ומצפה לקיים את שליחותי בגאווה ובאמונה".

הרב הראשי לישראל הגר״ד לאו גם הוא עם הנשיא הנבחר ובירכו לרגל היבחרו לתפקיד: "יעזור הקב"ה שיהיה לך את היכולת לחבר ולייצג את כלל חלקי העם ולהמשיך את הדרך הגדולה של אביך של סבך הגדול שאתה קרוי על שמו".

כזכור, בתום הצבעה שנערכה לפני מספר שעות במליאת הכנסת, בהצבעה חשאית מאחורי הפרגוד, בה השתתפו 119 חברי כנסת מלבד חבר הכנסת מנסור עבאס שלא מימש את זכותו בבחירות, נבחר יצחק הרצוג לתפקיד נשיא המדינה.

בתום ההצבעה הכריז יו"ר הכנסת יריב לוין כי הרצוג ניצח ברוב של 87 תומכים מול 26. יצויין כי זהו הרוב הגדול ביותר בתולדות המדינה, גם ביחס למועמדים יחידים.

הראשון לציון הרב יצחק יוסף הגאון רבי דוד לאו יצחק בוז'י הרצוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד