ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"תמתינו כמה שעות"

קשיים במו"מ? הח"כ מ'מרצ' משדר אופטימיות

ח"כ עיסאווי פריג' ממרצ משדר הערב אופטימיות ואומר כי כל השמועות על קשיים במו"מ שיכשילו את הממשלה הם ספינים ואמר כי בעוד כמה שעות לפיד יאמר לנשיא "עלה בידי"

קשיים במו"מ? הח"כ מ'מרצ' משדר אופטימיות
סער בכפר המכביה צילום: Miriam Alster/Flash90

כשנותרו שבע שעות לפקיעת המנדט מידיו של לפיד, הדיווחים מחדרי המו"מ בגוש השינוי מספרים על קשיים מהותיים בדרך לחתימה. גזרה ראשונה היא בין איילת שקד ומרב מיכאלי בנוגע להרכב הוועדה למינוי שופטים, גזרה נוספת היא בין רע"ם לאנשי הימין בגוש השינוי בנוגע לחוק קמניץ ומתן אישור לכפרים הלא חוקיים.

נתניהו, שלא יושב בשקט בשעה שבכפר המכביה מגבשים ממשלה שתדיח אותו מהכיסא לאחר 13 שנים בהן כיהן ברצף, עומד כל העת בקשר עם מנסור עבאס ומבטיח לו הרים וגבעות כדי להכשיל את ההסכם המתגבש.

אך חבר הכנסת עיסאווי פריג' מ'מרצ' ששוחח לפני זמן קצר עם 'חדשות 12' משדר אופטימיות ואומר כי כל הדיווחים ברקע הם ספינים שנועדו לנסות ולהכשיל את המו"מ ואין להתייחס אליהם.

לדברי פריג', "כל הדברים יסתדרו. המכשולים שראינו כאן הם טבעיים ובעוד כמה שעות נשמע על ממשלה חדשה, ממשלת שינוי".

פריג' נשאל על הקשיים במו"מ מול רע"מ וכן בסוגיה של איילת שקד ומיכאלי והשיב כי לפיד עוד היום יודע לנשיא "עלה בידי". לדברי הח"כ מ'מרצ', "אני מציע שלא להקשיב לכל הספינים שיוצאים ונועדו להכשיל את המו"מ.

בנוגע לרע"מ אמר פריג' כי ימצא פתרון מניח את הדעת שיביא את רע"מ להיות חלק מהממשלה המתגבשת. גם בנוגע למאבק בין שקד למיכאלי משדר הח"כ מ'מרצ' אופטימיות ואומר כי "נמצא פתרון". הוא הדגיש כי דרישת מפלגת העבודה צודקת, אך לדבריו הצדדים יגיעו לפתרון בסופו של דבר.

 

עיסאווי פריג' מרצ מרב מיכאלי איילת שקד מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד