י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"פרצתי בבכי"

משפיל: תלמידים הדביקו למורה היהודי מדבקות על השיער

מורה יהודי התפטר מתפקידו בבית ספר בלונדון, לאחר שהפך למטרה של התעללות פיזית בכיתה מצידם של התלמידים | "פרצתי בבכי, לא יכולתי למסור שיעור, התפטרתי", שחזר המורה המושפל

משפיל: תלמידים הדביקו למורה היהודי מדבקות על השיער
בוכה צילום: pixabay

מורה בבית הספר בצפון לונדון, שביקש להישאר בעילום שם, סיפר כי עבר התעללות אנטישמית והוא חושש להיחשף. הוא סיפר לאתר Jewish News כיצד הוא הפך לקורבן מצד התלמידים.

"הם ניסו להדביק לי מדבקות 'תשוחרר פלסטין' על השיער, פרצתי בבכי, לא יכולתי למסור את השיעור שלי באותו בוקר". סיפר ושחזר, "כל בית הספר היה מלא בדגלי פלסטין, התלמידים התחילו לצעוק 'פלסטין חופשית', בהתחלה חשבתי שהם רק מצהירים הצהרה לכל המורים, אבל אז הבנתי שזה ממוקד אלי ולמורים היהודים".

המורה, שעובד בבית ספר לא יהודי, אמר כי התלמידים התחרו ביניהם מי יכול להדביק את כמות המדבקות הגדולה ביותר על השיער והבגדים של מחנכם.

לטענת המורים, איגוד המורים ה-NEU ספג ביקורת על כך שהארגון שלח דוא"ל לחברים, וקרא להם להשתתף בהפגנה פרו-פלסטינית, תוך שהוא לא מגנה את האנטישמיות.

"התפטרתי מיד," אמר המורה. "הם לא ניסו לגרום לי להישאר, הם פשוט אמרו שאם אני רוצה להתפטר שפשוט אלחץ על הקישור הזה", ארגון המורים שלח קישור שבו המורה הצהיר כי הוא מתפטר.

אנטישמיות בלונדון בית ספר מורה התפטרות דגל פלסטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד