י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
קרוב מתמיד

בחצות בדיוק: מוקדי ההגרלה ההיסטורית נסגרים!

מוקדי ההגרלה ההיסטורית, שטרם נראתה כמותה, על דירת שלושה חדרים במרכז בני ברק נסגרים הלילה בחצות בדיוק!

בחצות בדיוק: מוקדי ההגרלה ההיסטורית נסגרים!
מוקד טלפונים צילום: unsplash

הפעם זה קרוב מתמיד, ההזדמנות שלך לדירה חדשה בלב בני ברק.  זו לא סתם עוד הגרלה, זו הגרלה שיכולה לשנות את חייכם מקצה לקצה. דירה הראויה למגורים, להשקעה, להשכרה או למכירה. דירה שיש לה ביקוש גדול ושווי עצום במרכז העיר בני ברק. והיא יכולה להיות שלך!

להשתתפות לחצו כאן. הזדרזו לפני שהמוקדים נסגרים<<<

אבל... הלילה המוקדים יסגרו. מי שהצליח להיכנס יוכל להגשים את החלום. מי שלא, מפספס את הסיכוי להיות בעליה של דירת שלושה חדרים במרכז בני ברק.

המונים כבר הצטרפו, ואתה לא יכול להישאר מאחור. בשבועות האחרונים המוני בית ישראל התחברו לקמפיין של 'הכנסת אורחים במירון'. רבים, רבים זכו, שזכותו של רשב"י תעמוד להם בזכות השותפות במצוות הכנסת אורחים בציון בכל ימות השנה.

עכשיו יש לכם הזדמנות כפולה, גם לזכות בכל הישועות וגם להגשים אולי את החלום שלכם לדירה משלכם.  אתם דואגים שמתנדבי 'הכנסת אורחים' יוכלו להאכיל ולהשקות את הבאים בצל קורתו של הרשב"י והם דואגים לכם לדירה. ולא סתם דירה אלא דירה במיקום המבוקש ביותר, בלב ליבה של עיר התורה והחסידות בני ברק. דירת שלושה חדרים, חדשה יכולה להיות שלכם.

להשתתפות לחצו כאן. הזדרזו לפני שהמוקדים נסגרים<<<

ויש עוד בונוסים נוספים רוצים להכפיל את סיכויי הזכייה שלכם? רוכשים חבילת כרטיסים ומכפילים את הסיכוי. ויש גם בונוס. אם רכשתם חבילת כרטיסים אתם נכנסים להגרלת הבונוס על ריהוט קומפלט לכל הבית: חדר שינה, חדר ילדים, מערכת ישיבה לסלון, ושולחן סלוני + 6 כסאות.

שמות התורמים והמסייעים יועברו לתפילה בציון הקדוש ויזכו לתפילה מיוחדת בפתח המערה. לרוכשים 15 כרטיסים יוענק קמיע מיוחד עם אבן מפתח המערה. לרוכשים 30 כרטיסים יוענק הגביע המבורך עם ברכתו של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט"א.

אל תמתינו לרגע האחרון, אל תחכו לשעת הנעילה, אתם עלולים לפספס את ההזדמנות האחרונה לדירה.

להשתתפות לחצו כאן. הזדרזו לפני שהמוקדים נסגרים<<<

הגרלה על דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד