י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מה מתוכנן לשבוע הקרוב?

"נרדמנו בשמירה": המתנחלים מכים על חטא

לאחר שלפיד הודיע כי הצליח להרכיב ממשלה, כמה ראשי מועצות ביהודה ושומרון, שלא מחאו עד כה על הקמת הקואליציה, מצטערים על כך שלא התעוררו קודם: "חשבנו שזה לא יקרה, חשבנו שזה עניין של מו"מ" | כעת הם טוענים כי ימחאו: "אנחנו מתכוננים למאבק - אתם תראו בשבוע הקרוב"

"נרדמנו בשמירה": המתנחלים מכים על חטא
מחאה מול ביתה של שקד צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

אחרי שבועות שלמים ששתקו, היום (חמישי) כמה ראשי מועצות ביהודה ושומרון מכים על חטא, ומתכננים לצאת למאבק נגד ממשלת השינוי, זאת לאחר שאתמול לפיד הודיע לנשיא כי הצליח להרכיב ממשלה.

"באמת נרדמנו. חשבנו שזה לא יקרה", הודה ראש מועצת בית אל שי אלון ב'גלי ישראל' והמשיך, "אתמול נוצרה קבוצה של מעל עשרה ראשי ערים ביהודה ושומרון, שמטרתה שממשלת השינוי לא תקרה".

גם ראש מועצת בנימין ישראל גנץ הכה על חטא, והודיע כי יפגין נגד ממשלת השינוי: ‏"אני חושב שרבים לא האמינו שזה יקרה, חשבו שזה קלף... אבל כשרואים שזה קורה - אתם תראו את המחאה".

"חשבנו לאורך כל הדרך שזה עניין של משא ומתן. החבר'ה לא חדים במועצת יש"ע. נרדמתי ממש, ועכשיו התעוררתי. כשאני מתעורר אני הולך כמו אריה, אני הולך בכל הכוח. ממשלת השינוי לא תקום", הוסיף ראש מועצת בית אל.

"אתמול עד 12 בלילה הייתי בכפר המכביה, אנחנו נאבקים ומתכוננים למאבק, אתם תראו בשבוע הקרוב", אמר ישראל גנץ והוסיף, "אנחנו בהחלט מופתעים, זה פשוט מדהים, 13 מנדטים ימין שהולכים לשמאל הקיצוני".

"אני לא מצליח איך אנחנו יכולים לתת יד לממשלת השינוי. כל השמאל קיצוני, וכל השמאל מרכז. אני מאוד עצוב מהאירוע שקרה אתמול. יש בעם ישראל בחירה מאוד ברורה לימין", סיכם ראש מועצת בית אל שי אלון.

מועצת יש"ע הפגנות נפתלי בנט מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד