ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
תם עידן מנייני החצר?

רבני הציונות הדתית והרב לאו הכריזו על שבת הודיה

לאחר שהסתיימה בחסדי השם מגפת הקורונה בישראל והציבור שב להתפלל בבתי הכנסת, חתמו רבני הציונות הדתית על קריאה לציבור לקיים השבת אירועי הודיה ומעמדי קידוש • הרבנים ציינו גם את מבצע 'שומר החומות': "וכן הכרת הטוב על הצלחתה של מדינת ישראל מול הקמים לכלותה"

רבני הציונות הדתית והרב לאו הכריזו על שבת הודיה
תפילה במרפסות צילום: פלאש 90

רבני הציונות הדתית חתמו הבוקר (חמישי) על מודעה הקוראת לציבור לקיים אירועי הודיה ומעמדי 'קידוש' במהלך השבת הקרובה לרגל חזרת הציבור להתפלל בבתי הכנסת לאחר תקופת הקורונה המאתגרת, שבמהלכה נוצרו מנייני החצרות.

במודעה נכתב כי "בימים אלו, אנו זוכים לראות את יד ה', שהוציאה את עם ישראל מהמגפה. בתי הכנסת יתמלאו בילדים ובבני הנעורים שמעל שנה נבצר מהם להתפלל בבתי הכנסיות".

הרבנים אף ציינו את מבצע 'שומר החומות': "וכן הכרת הטוב על הצלחתה של מדינת ישראל מול הקמים לכלותה במבצע 'שומר החומות'".

רבני ארגון 'תורת הארץ הטובה' החתומים על הקריאה הם גדולי רבני הציונות הדתית, וביניהם: הרב חיים דרוקמן, הרב דוב ליאור, הרב זלמן ברוך מלמד, הרב יעקב אריאל, הרב חיים שטיינר, הרב שמואל אליהו, הרב דוד חי הכהן ועוד.

'איגוד בתי הכנסת' הצטרף גם הוא אל הקריאה לקיים את שבת ההודיה. כמו כן, גם הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו הצטרף לקריאה והביע את הסכמתו על הכרזת השבת הקרובה כ'שבת הודיה' על החזרה לבתי הכנסת.

הגאון רבי דוד לאו קורונה מניינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד