י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תפילות בבית החיים

צפו: כשעה לפני שהורדם והונשם, הרב הרקיד את מאות תלמידיו

לאור מצבו החמור של הרב אפרים כהן, בנו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן, עלו רבני הישיבה לתפילה על קבר זקנו הרב מנצור בן שמעון זצ"ל • ל'בחדרי חרדים' הגיע תיעוד מיוחד בו נצפה הרב כשהוא מרקיד את תלמידי הישיבה עם לחנו של הרב יצחק אבוחצירא זצ"ל כשעה לפני התאונה

צפו: כשעה לפני שהורדם והונשם, הרב הרקיד את מאות תלמידיו
הרב כהן עם תלמידיו צילום: באדיבות המצלם

כשעה לפני שנפצע באורח קשה בתאונה, תועד הרב אפרים כהן, כשהוא מרקיד את בחורי ישיבת 'יקירי ירושלים', שבה הוא מכהן כר"מ.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נצפה הרב אפרים על הבמה כשהוא מקפיץ את מאות התלמידים עם השיר 'אעופה אשכונה' שהולחן על ידי הרב יצחק אבוחצירא זצ"ל.

בישיבה מודאגים מאוד ממצבו החמור של הר"מ ורבני הישיבה עלו בשעות האחרונות לתפילה בראשות ראש הישיבה הגאון רבי יהודה כהן, על קבר זקנו של הרב אפרים - המקובל רבי מנצור בן שמעון זצ"ל, כדי להעתיר בתפילה עבור הרב אפרים בן יעל לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

כזכור, הגאון רבי אפרים כהן, בנו של ראש הישיבה ונשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן, נפצע מצינור שפגע בו ברחוב ירמיהו בירושלים.

לפי עדי ראייה, אוטובוס שחלף בסמוך לרב, נתקל בצינור שהיה על הכביש בעקבות עבודות בניה שנעשו במקום. הצינור עף, פגע ברב כהן וגרם לפציעתו. כוחות ההצלה שהוזעקו לזירת התאונה ברחוב ירמיהו בבירה, העניקו לרב טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם.

אעופה אשכונה חכם מנצור בן שמעון הרב אפרים כהן יקירי ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד