י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תיעוד מהזירה

פועל נפל לבור ביוב, שאף חומרים - ומת

כוחות ההצלה הועזעקו היום לטפל בפועל כבן 40 שנפל לבור ביוב ברמת השרון | פראמדיקים נאלצו לקבוע את מותו לאחר שככל הנראה שאף חומרים מסוכנים בעת ששהה בתחתית הבור | בבני ברק: פועל נפל לפיר מנהרה

פועל נפל לבור ביוב, שאף חומרים - ומת
הבור אליו נפל הפועל צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פועל בשנות 40 לחייו מת היום (חמישי) במהלך עבודתו ברמת השרון, לאחר שנפל לבור ביוב באתר הבניה, ושאף חומרים מסוכנים. לאחר ביצוע פעולות החייאה ממושכות, חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו.

המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות המקרה. האירוע התרחש סמוך לשעה 10:40, אז התקבל דיווח במוקד מד"א על פועל שאיבד את הכרתו לאחר שככה"נ שאף חומרים רעילים במהלך עבודתו בחוב הטניס ברמת השרון.

פראמדיקים רכובים על אופנועי מד"א אלעד דרעי ועידן, סיפרו: "הגענו לאתר העבודה והובילו אותנו אל פועל שהיה מחוסר הכרה לאחר שחולץ מתוך בור ביוב. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום."

צביקה שפרלינג חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי הפועלים במקום הוא נכנס לבור ביוב ותוך כדי עבודתו איבד את הכרתו. ביצעתי בו פעולות החייאה בניסיון להציל את חייו יחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ שבסיום מאמצי ההחייאה נאלצו לקבוע את מותו".

מוקדם יותר נפצע פועל בן 38 שנפל לפיר מנהרה במהלך עבודות בבני ברק. צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו לו סיוע ראשוני. עקיבא קאופמן חובש באיחוד הצלה מסר: "מדובר בפועל שנחבל בגפיו ובפלג גופו העליון לאחר שלדברי העובדים במקום הוא נפל לפיר באתר בניה. הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני"

בור ביוב נפילה מגובה חומרים מסוכנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד