ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
"לא הייתה נאמנות"

גפני על הפרסום 'בחדרי': "אמרו לי להגיד סיבות טכניות"

משה גפני התייחס בראיון לערוץ 13 לסירובו להגיע למפגש היום עם ראש הממשלה נתניהו ואמר כי נאמר לו לומר שהוא לא הגיע מסיבות טכניות | "מעולם לא הייתה נאמנות לנתניהו"

גפני על הפרסום 'בחדרי': "אמרו לי להגיד סיבות טכניות"
גפני ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' יו"ר יהדות התורה חבר הכנסת משה גפני החרים היום (חמישי) את פגישת ראשי גוש הימין עם ראש בממשלה בעקבות זעם על התנהלות נתניהו בניסיונות הכושלים להרכיב ממשלת ימין.

בראיון ל'חדשות 13' נשאל גפני מדוע לא השתתף בפגישה והשיב: "סיבויות טכניות", ומיהר להוסיף, "כך אמרו לי להגיד, אני לא יודע לענות על זה תשובה נוספת".

גפני נשאל האם זה מראה על פגיעה בנאמנות כלפי נתניהו: "מעולם לא הייתה נאמנות לנתניהו, לא חתמתי על כל המסמכים בתקופה האחרונה, מה שכן היה, זו המציאות שאני לא מזגזג כמו חברי שאומרים לבוחרים אני לא אלך עם זה ואז הולכים איתו".

כזכור, משה גפני החרים את הישיבה ובמקומו נשלח ללשכת ראש הממשלה סגן השר אורי מקלב. בלשכת גפני מסרו כי אילוצי לו"ז הם אלה שהשאירו את גפני בבני ברק, למרות שביומן של חבר הכנסת נקבע אירוע בשעה 14:00 במרחק 3 דקות נסיעה מלשכת ראש הממשלה.

בפגישה עם נתניהו התבקשו חברי הכנסת החרדים להפעיל לחץ על ניר אורבך באמצעות קריאות פומביות, והפעלת לחץ מטעם רבנים ואנשים משפיעים במגזר כדי להביא לכך שחה"כ אורבך יישאר בכנסת ולא יתפטר לפי דרישת בנט ויצביע נגד הקמת הממשלה.

משה גפני בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד