י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נטישת האידיאולוגיה

המשפיע הברסלבאי: "כשהשמאל שמח, אנחנו מודאגים". צפו

המשפיע הברסלבאי הנודע הרב מוטה פראנק מסר את שיעורו השבועי לחבורת "מי אני" ובמהלכו מתח ביקורת נוקבת על התנהלות הפוליטיקאים בישראל • לדבריו: "אם רואים שהשמאל שמח מהמהלך - אנחנו כיהודים שומרי תורה מצוות אמורים להיות מודאגים מכך"

המשפיע הברסלבאי: "כשהשמאל שמח, אנחנו מודאגים". צפו
הרב מוטה פראנק צילום: צילום מסך

המשפיע הברסלבאי הנודע הרב מוטה פראנק מתח ביקורת נוקבת על התנהלות הפוליטיקאים בישראל, ועורר את שומעי לקחו ללמוד מהם איך לא להתנהג.

הרב פרנק התייחס במהלך שיעורו הקבוע לחבורת "מי אני" המתקיים מדי יום שלישי על גג ביתו, לסיטואציה הפוליטית המורכבת בישראל, ועל הממשלה ש'מחנה מתנגדי נתניהו" מתכוון להקים.

הוא אמר כי ייתכן ודווקא מהמצב המאתגר בו עם ישראל נמצא - קורונה, אסונות מירון וקרלין, וממשלת שינוי - יבוא ויצמח טוב לעם ישראל.

המשפיע ציין בדבריו את נטישת האידיאולוגיה של שורת פוליטיקאים ב'גוש השינוי' תמורת תפקידים וכבוד מדומה.

הוא אמר כי כדאי ללמוד מהם איך לא להתנהג בחיים הפרטיים בין אדם לחברו, או בן איש לאשתו, וכד'. לדבריו, ניתן לראות וללמוד בחוש, עד כמה השנאה האישית גורמת להם בממשלה לעשות דברים מעבר להיגיון וההשקפה האישית של הנוגעים בדבר.

הוא סיים ואמר כי "אין אנחנו מבינים חשבונות שמים, אבל אם אנחנו רואים שהשמאל וכל שונאי ישראל שמחים מהמהלך, אז אנחנו כיהודים שומרי תורה מצוות אמורים להיות מודאגים מכך, ולהתפלל על שינוי המצב בהקדם".

הרב מוטה פרנק ברסלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד