ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
נרכש בוושינגטון

למעלה מחצי יובל לאחר שנרצח; השעון של רבין מוצע למכירה

לא היינו נדרשים לכל פריט אספנות המופיע במכירה פומבית אילולא זהות הבעלים הקודמים של השעון. בבית המכירות צירפו אישור כי מדובר בשעון אותו ענד ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל שנרצח כבר לפני למעלה מ-25 שנים

למעלה מחצי יובל לאחר שנרצח; השעון של רבין מוצע למכירה
שעוני רולקס צילום: pixabay

בבית המכירות 'תירוש' העמידו למכירה פומבית שעון יד פלדה מבית 'rolex', לא היינו נדרשים לכל פריט אספנות המופיע במכירה פומבית אילולא זהות הבעלים הקודמים של השעון. בבית המכירות צירפו אישור כי מדובר בשעון אותו ענד ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל שנרצח כבר לפני למעלה מ-25 שנים.

בית המכירות הוסיף ופירט על מפרט השעון, תוך צירוף אישור מיוחד מבנו של יצחק רבין ז"ל, יובל. על פי בית המכירות מדובר בשעון 'סאבמריינר' מדגם 1680, הקוטר שלו הוא כ-40 מ"מ, הוא בעל מנגנון אוטומטי, והצמיד והאבזם שלו מקוריים, כמו גם הקופסה של השעון.

במכתב של הבן נאמר: "אני מצהיר באמצעות מכתב זה ששעון רולקס סאבמריימר 1680, מס' סידורי 3090779 הינו שעון שנרכש ע"י הורי לאה ויצחק רבין ז"ל בקיץ 1972 בחנות תכשיטים בוושינגטון די. סי." מצהיר יובל על מקור ומהימנות השעון.

עוד הוסיף יובל: "השעון היה בשימוש מר יצחק רבין במשך מספר שנים", יובל מוסיף וחושף כי לא רק ראש הממשלה המנוח השתמש בשעון, אלא גם הוא עצמו: "ובהמשך הוא היה בשימושי האישי עד מרץ 2014".

באם רצונכם לענוד את השעון בעל הניחוח ההיסטורי, תאלצו להעביר על פי הערכת בית המכירות בין 60 ל-80 אלפי דולרים, כאשר מחיר הפתיחה של מכירת השעון נקבע על לא פחות מ-50 אלף דולרים.

יצחק רבין מכירה פומבית שעון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד