ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
חייבים להשיב מלחמה

בורו פארק: העסקן אשי טישלר הותקף מחוץ לביתו

אשי טישלר, פעיל מוכר מאוד בבורו פארק , ואיש תקשורת ימני מובהק ומועמד למועצת העירייה שנאבק נגד הגבלות הקורונה, הותקף מחוץ לביתו בבורו פארק השבוע, "אנחנו יודעים איפה אתה גר"

בורו פארק: העסקן אשי טישלר הותקף מחוץ לביתו
אשי טישלר צילום: באדיבות המצלם

לפי דיווח בתקשורת בבורו פארק, הפעיל ואיש התקשורת אשי טישלר, ישב במכוניתו והמתין לאסוף את נכדתו ברחוב 43 בסמוך לשדרה 17 בסביבות השעה 17:20 ביום רביעי, אז לפתע אדם יצא ממכונית סמוכה ואיים עליו, כך על פי המשטרה.

"אני יודע איפה אתה גר", אמר החשוד. "אני אתפוס אותך", טישלר יצא ממכוניתו והחל לצלם את האיש, שהעיף לו את הפלאפון מהיד, כך לפי המשטרה. לאחר מכן חשוד שני יצא מהמכונית והכה אותו באגרוף פעמיים בפניו ובראשו.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, טישלר הכיר את שני הגברים מהפגנה קודמת בה השתתף - שם התווכח עם שני החשודים, הוא זיהה אותם מיד כשהופיעו מחוץ לביתו.

"לא החזרתי לו בחזרה, הוא היכה אותי מול עדים רבים כאן ברחובות בורו פארק", אמר טישלר, "מול אשתי, מול נכדתי, מול ביתי, אבל הוא לא הצליח להפיל אותי, אנחנו חייבים להשיב מלחמה, הם הגיעו למרכז בורו פארק, לבית שלי, אני מקווה שהם יתפסו את הבחור, אני רוצה לתפוס אותו".

זאת לא הפעם הראשונה שטישלר נמצא בכותרות, כזכור הפעיל אשי טישלר המוכר מאד בבורו פארק, היה אחד המתנגדים להגבלות הקורונה, וקיבל הוראה מהשופט אחרי שנעצר בביתו להתרחק מהעיתונאי יעקב קורנבלי.

אז נאסר עליו להתקרב אל קורנבלי או לשלוח אליו אנשים מטעמו כולל איסור ליצור קשר דרך הרשתות החברתיות. האיסור הגיע לאחר מחאה ברחוב שנערכה ב-7 באוקטובר אשתקד נגד מגבלות נגיף הקורונה, טישלר זעם על קורנבלי שפרסם תיעודים ברשתות החברתיות בהם נראים חרדים מפרים את ההוראות.

טישלר קרא לקורנבלי "עכברוש" ו"מלשין" ועודד את הקהל לעשות את אותו הדבר - בקריאה "כולם לצעוק מויסר", ואכן הקהל צעק יחד קריאות לעברו, לבסוף חולץ הכתב עלי ידי שוטרים ברחובות בורו פארק.

אשי טישלר קורונה בורו פארק תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד