י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בחסות וול דאן

בניצוחו של השף חיים בורשטיין: ערב של פינוקים לקהילת האדריכלים

קהילת האדריכלים בניהולה של הגב' שולמית אילסון הפיקה אירוע ייחודי לבעלי המקצוע ונותני השירותים בתחומי האדריכלות והנדל"ן • הערב נערך בוילה יוקרתית במושב "תירוש" באוירה פסטורלית עם פינוקים מיוחדים

בניצוחו של השף חיים בורשטיין: ערב של פינוקים לקהילת האדריכלים
ערב של פינוקים צילום: יח"צ

ביום שלישי האחרון (1\6\2021) נערך ערב מקצועי "אדריכלים וגחלים" לקהילת האדריכלים בניהולה של הגב' שולמית אילסון שהפיקה אירוע ייחודי לבעלי המקצוע ונותני השירותים בתחומי האדריכלות והנדל"ן.

הערב נערך בוילה יוקרתית במושב "תירוש" באוירה פסטורלית.

 על האירוע המיוחד לקחו חסות החברות "וול דאן", "אינסייד קרמיקה" ו"שירן פרופילים", שלא חסכו דבר כדי שכל הנוכחים ייהנו מחוויה מושלמת של תכנים מקצועיים לצד ארוחת בשרים מפנקת ברמת גורמה בשפע טרי ועשיר בטעם כמיטב המסורת של "וול דאן" והשף חיים בורשטיין שניצח באומנות על החוויה הקולינרית העסיסית והטעימה.

במהלך הערב התקיימו הרצאות מרתקות מפי בנצי קוגלר ואברימי טננהויז – המתמחים בתכנון ובניית בתי כנסת ומוסדות ציבור בקו עיצובי עדכני ומנהלי מכירות מהשורה הראשונה עם למעלה מעשור שנות נסיון והצלחה. הם הציגו לקהל את הטרנדים העכשוויים והחדשניים ביותר בתחום הבניה מבתי העיצוב האירופאים המובילים באיטליה ובספרד ואת המגמות העתידיות בעולם האדריכלות.

בערב השתתפו 70 בעלי ובעלות מקצוע חרדיים בהפרדה סביב שולחנות ערוכים ומעוצבים בפרחים חיים ומרכזי שולחן דקורטיביים, בוול דאן פינקו את הנוכחים בתפריט פרימיום מדהים של חגיגת בשרים אמיתית ואנינת טעם מבית "וול דאן" – למנת פתיחה הוגשו נשנושי קרפצ'יו בקר בבלסמי, ארעייס טלה, קבבונים, בליווי ירקות וסלטים פיקנטיים, אסאדו מעושן על עצם בתיבול רוזמרין ובריסקט עגל בעישון ארוך.

הדובדבן שבקצפת היתה המנה העיקרית שהפתיעה את הנוכחים בארומה משכרת של סטייקים עשויים על האש, שיפודי שקדי עגל טרי ומנות אישיות בשיטת "מהקצב לצלחת" – צלעות עגל וכתף עגל על פחמים שנצלו במומחיות במקום ע"י השף להנאת המשתתפים ולמיקסום טעמים, לקינוח הוגשו מבחר פירות העונה שהותירו טעם מתוק של עוד.

הנוכחים יצאו שבעים ומרוצים מערב יוקרתי ובלתי נשכח שתרם להם המון, והודו נרגשות לרשת וול דאן על ההשקעה הרבה בכל פרט.

שמעון אסרף, מנכ"ל "וול דאן" סיפר על ההכנות שקדמו לאירוע: "בחרנו את הבשרים המשובחים ממבחר הבשרים הגדול של רשת קצביות "וול דאן" ויחד עם השף חיים בורשטיין בנינו תפריט מגוון וייחודי בארומה מעודנת ועשיה מוקפדת של כל המנות, שמחנו להיות שותפים בערב החווייתי ולראות את הקהל מתענג על הבשרים והמנות המעולות, אנו מודים לחברות אינסייד ושירן שנטלו גם הן חלק בהפקת האירוע, נשמח להמשיך לשרת את הציבור החרדי בכל סניפי קצביות הרשת ולספק את המגוון האיכותי של מוצרי וול דאן בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית לכל בית בישראל".

רשת "וול דאן" מזמינה אתכם ליהנות מבשרים מהודרים ברמה הגבוהה ביותר בשחיטה מקומית מיוחדת המשלבת את ההידוים והחומרות של בני אשכנז כדעת הרמ"א ולבני עדות המזרח כדעת הבית יוסף. רבנים וגדולי ישראל שביקרו במשחטות ובקצביות הביעו את התפעלותם מרמת הכשרות וההשגחה המוקפדת לתועלת ציבור בני התורה ושומרי הכשרות ולעונג שבתות, חגים ושמחות של מצווה.

רשת "וול דאן" לשירותכם בפריסה ארצית:

ירושלים: המרפא 1 הר חוצבים: 02-5363335

ירושלים: אהליאב 21 רוממה: 02-5313335

רעננה: האחוזה 94: 09-8865833

בית שמש: ישעיהו הנביא 4: 02-5313350

אונליין: weldone.co.il

וואטסאפ: ירושלים: 052-7117344 בני ברק: 054-9950979

 

אדריכלים בורנשטיין וול-דאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד