י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"שיח מאוד רעיל"

"הוא סכנה?": הח"כ מ'ימינה' מגן על יאיר גולן • צפו

למרות שאמרו בקמפיין הבחירות כי לא ישבו 'מרצ' באותה ממשלה, כעת יוצאים מהמפלגה קולות שונים - והיום חבר הכנסת מתן כהנא הגן על חבר כנסת יאיר גולן מ'מרצ': "זה היה סגן רמטכ"ל, הוא סכנה לחיילי צה"ל?" | בנוסף התייחס להתלבטות של חברו ניר אורבך: "הוא לא יעצור את הקמת הממשלה הזאת"

"הוא סכנה?": הח"כ מ'ימינה' מגן על יאיר גולן • צפו
יאיר גולן בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שלפיד הודיע לנשיא כי עלה בידו להרכיב ממשלה, היום (חמישי) חבר הכנסת מתן כהנא מ'ימינה' הגן על חבר הכנסת יאיר גולן מ'מרצ', זאת למרות שהבטיח בעבר שלא ישב עם מפלגת השמאל הקיצונית.

"ההתבטאויות של ראש הממשלה, זה פשוט מסוכן", תקף כהנא את נתניהו, "אנחנו סכנה לחיילי צה"ל? מי סכנה לחיילי צה"ל? אני שהייתי 30 שנה בצבא? רם בן ברק, ששירת במוסד והיה סגן ראש המוסד? אנחנו סכנה לחיילי צה"ל?".

הוא המשיך ותהה: "יאיר גולן, שיש לי מולו הרבה מאוד מחלוקות, הוא סכנה? זה היה סגן רמטכ"ל ואחד ממפקדי השדה הכי לוחמניים שהיו בצה"ל. הוא סכנה לחיילי צה"ל?".

"יש פה שיח מאוד מאוד רעיל. חלק מהעניין שלעשות את ממשלת האחדות הזאת, זה לגמור את השיח הזה ולהביא רגיעה לעם ישראל", הוסיף.

לאחר מכן התייחס להתלבטות של חברו ניר אורבך, האם להתנגד לממשלת השינוי: "המהלך הזה הוא לא פשוט לניר. ההתלבטות שלו היא מובנת גם בעיניי. היא מובנת. אני יודע שבסוף הוא מבין את הסיטואציה, והוא לא יעצור את הקמת הממשלה הזאת".

מתן כהנא ניר אורבך מפלגת ימינה מרצ יאיר גולן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד