כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ישבור את הרשת?

לפיד זוכה לסרטון 'חיקוי' מיוחד של הקומיקאי הדתי | צפו

לאחר כמה וכמה סרטונים, ויום למחרת הכרזת חבר הכנסת יאיר לפיד כי 'עלה בידו' להקים ממשלה, הבין נדב נוה כי הגיע הזמן לסרטון ידיים נוסף, והפעם של יאיר לפיד | הסרטון הקודם על תנועות ידיו של נתניהו שבר את שיאי הטוויטר

לפיד זוכה לסרטון 'חיקוי' מיוחד של הקומיקאי הדתי | צפו
נדב נוה עושה לפיד צילום: צילום מסך

הקומיקאי הדתי נדב נוה המוכר מסדרת המערכונים 'אנדרדוס' שובר שוב את הרשת. נוה נוהג לפרסם מידי פעם סרטונים בהם הוא מחקה את תנועת הידיים של האישים אותם הוא בוחר לחקות, ומעניק לתנועות ידיהם משמעות נוספת.

לאחר כמה וכמה סרטונים, ויום למחרת הכרזת חבר הכנסת יאיר לפיד כי 'עלה בידו' להקים ממשלה, הבין נוה כי הגיע הזמן לסרטון ידיים נוסף, והפעם של יאיר לפיד. במהלך הסרטון הופכות תנועת הידיים של לפיד ל'מובנות' הרבה יותר.

זה לא הסרטון הראשון של נוה, לפני ספר חודשים הוא העלה סרטון לחשבון הטוויטר שלו בו הוא מחקה את תנועות ידיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בזמן שמסר הצהרה על הקורונה, תוך שימוש באביזרים רנדומליים להמחשה. הסרטון הפך להיות פופלארי במיוחד והביא לשיא לייקים על ציוץ בעברית בטוויטר - למעלה מ-20 אלף פיברוטים (לייקים) ב-24 שעות ו-2,300 שיתופים.

הציוץ עם הסרטון שבר את שיא הפיברוטים על ציוץ בעברית בטוויטר. כאשר השיא הקודם שייך ליו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה, ציוץ שפורסם ב-17 לנובמבר 2019 והגיע ל-7,200 פיברוטים. עודה צייץ תמונה בה הוא נראה מצולם עם שלושת ילדיו בפיג'מות, ונכתב כי "בסוף יום ארוך צריך לשים את שלושת האיומים הקיומיים האלה לישון!", במחאה על דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו על האפשרות להקמת ממשלה בתמיכת חברי הכנסת הערבים.

לאחר שראה כי הסרטון הפך להיות פופאלרי במיוחד הוא העלה סרטון נוסף המתעד את הליך יצירת הסרטון הקומי. מדובר בלמעלה מ-20 דקות עבודה, מספר צילומים לכל שוט והרבה מאוד יצירתיות וכישרון.

 

סרטון יאיר לפיד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד