י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
איך תאמין

סגן השר הדרוזי בשורת תהיות על ההסכם של רע"מ

הדרוזי של הליכוד בפנייה ישירה אל עבאס המוסלמי "רד מהספינה של ממשלת השנוי היא תטבע בכל רגע ותעלה על נושאת המטוסים של הליכוד משם תבוא הישועה לחברה הדרוזית ולחברה הערבית"

סגן השר הדרוזי בשורת תהיות על ההסכם של רע"מ
ח"כ פטין מולא צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

סגן השר הדרוזי מ'הליכוד' ח"כ פטין מולא פרסם היום (חמישי) שורת תהיות על ההסכם שנחתם בין נפתלי בנט ויאיר לפיד מול רע"מ של מנסור עבאס, מולא פרט כמה וכמה שאלות אל מנסור עבאס תחת הכותרת 'איך תאמין'.

בראשית דבריו כתב מולא: "לצערי הרב ח״כ מנסור עבאס הולך שולל אחר ממשלת השנוי שלא תוכל לעמוד בהתחיבייות שחתמה כמה שאלות פתוחות לח״כ מנסור עבאס".

ואז עבר מולא לתקוף את באס על חתימת ההסכם: "אייך תוכל להאמין לבנט שאנס מדינה שלמה לקבל אותו כראש ממשלה שאין מאחריו לא ציבור ולא בוחרים? אייך תוכל להאמין לבנט שחתם בשידור חיי בטלויזיה שהוא לא ילך עם לפיד והוא יהיה חלק ממשלת הימין? חתימה על הקרח כמו שהילדים אומרים?! אייך תאמין לבנט ששיקר ל 150 אלף מצבעים שאמר אני הולך עם ביבי ועשה את ההיפך?! אייך תאמין לבנט שחובש כיפה ושיקר לרבני ישראל ולאלוהים?!".

"ממשלת הליכוד בראשות נתניהו דאגה ודואגת לחברה הדרוזית ונכון לעכשיו מונחת תוכנית חומש של 3.7 מליארד ש"ח שממתינה לתקציב המדינה ואישור הממשלה תוכנית שבניתי יחד עם הרשויות הדרוזיות והצרקסיות והרשות לעצמת הישובים הדרוזים" הוסיף מולא וחידד: "מנסור לא תהיה ממשלה נדיבה יותר ממשלת הליכוד והיום יותר מתמיד הצרכים של החברה הערבית והדרוזית יש הכרה בצורך לתגבר ולשאוף לאיזון של התשתיות הפיזיות והתשתיות החברתיות בדומה לכלל האוכלוסייה זה רק הליכוד וביבי יכולים".

"אתה רוצה את מה שהליכוד רוצה לעשות מהפכה אמיתית בכל תחומי החיים, רד מהספינה של ממשלת השנוי היא תטבע בכל רגע ותעלה על נושאת המטוסים של הליכוד משם תבוא הישועה לחברה הדרוזית ולחברה הערבית" סיכם מולא.

מנסור עבאס פוטין מולא מפלגת הליכוד ממשלת בנט לפיד הסכם קואליציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד