י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
עוברים לירושלים?

זו תכנית המגורים של משפחת בנט לאחר ההשבעה

לקראת השבעתו של נפתלי בנט לראש ממשלה, עולה שאלת המגורים על השולחן. לפי הדיווח הערב, משפחת בנט מעדיפה להמשיך ולגור בביתם שברעננה ולהשתמש במעון בבלפור כמעון רשמי לארוחות וביקורים | מה הסיבה?

זו תכנית המגורים של משפחת בנט לאחר ההשבעה
נפתלי בנט צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו נהג במשך השנים בהן התגורר במעון בבלפור להתלונן לא מעט על התנאים הבעייתיים לטענתו במשכן הרשמי בירושלים וסביב הנושא נכתבו תילי תילים של מילים, שחשפו שערוריות סביב מערכת היחסים של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו ועובדות הבית.

למשפחת נתניהו אמנם יש וילה מפוארת בקיסריה, לצד שתי דירות נוספות בירושלים, אך המשפחה העדיפה את המעון הרשמי בבלפור במשך כל השנים. כעת, לקראת אולי השבעת ממשלה חדשה, משפחת נתניהו תצטרך לארוז את חפציה ולערוק לבית בקיסריה.

מי שיכנס לנעליו של נתניהו, נפתלי בנט, דווקא מעדיף סדר מגורים אחר לגמרי. לפי דיווח של דפנה ליאל ב'חדשות 12', משפחת בנט מעוניינת לשמר על הקן המשפחתי עם ילדיהם ברעננה ולא לעבור לגור במעון הרשמי בירושלים.

לפי הדיווח של ליאל, הבית ברחוב בלפור ישמש כמעון רשמי לארוחות, ביקורים וכו'. הסיבה לכך היא שלבנט יש ארבעה ילדים צעירים: בני 9, 12, 14 ו-16 ובמשפחת בנט לא מתלהבים לשנות להם מיקום. זה למעשה הפוך ממשפחת נתניהו, שאת ביתה בקיסריה פוקדת בסופי שבוע וגרה במהלך השבוע בבלפור.

נפתלי בנט בנימין נתניהו בלפור רעננה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד