כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מסע הלחצים שחווה משפחת אורבך

בגוש השינוי מעלים ספקות לגבי המנהיג המיועד

גורמים בגוש השינוי העלו הערב ספקות בנוגע ליכולת ההנהגה של יו"ר ימינה נפתלי בנט | רעייתו של ניר אורבך חשפה: "אפילו לאמא שלי התקשרו, לאח שלי התקשרו, זו לא דרך. מה אמא שלי קשורה לזה?" 

בגוש השינוי מעלים ספקות לגבי המנהיג המיועד
בנט בשולחן הממשלה במליאה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

מאז היוודע תוצאות הבחירות, והתמונה הפוליטית שהתבהרה לכדי חבירה של נפתלי בנט לממשלת האחים והמוסלמים, החלו בליכוד להפעיל לחץ על חברי כנסת שונים על מנת שאלו יערקו לגוש הימין. חלק מהמאמצים נשאו פרי, ומ'ימינה' כבר נשרו כמה מועמדים.

על פי הדיווח של כתב 'חדשות 13' עמרי מניב, רעייתו של ניר אורבך חשפה היום (חמישי) את מסכת הלחצים שמופעלת עליהם, שכוללת טלפונים לכל המשפחה שלה. "אפילו לאמא שלי התקשרו, לאח שלי התקשרו, זו לא דרך. מה אמא שלי קשורה לזה?".

הכתב הפוליטי ספי עובדיה דיווח ב'חדשות 13' כי גורמים בגוש השינוי העלו הערב ספקות בנוגע ליכולת ההנהגה של יו"ר ימינה נפתלי בנט, וזאת לאור הטלטלות האחרונות במפלגות. תחילה, עם התנגדותו של ח"כ עמיחי שיקלי להקמת ממשלת השינוי, והיום בשל משיכת החתימה של ניר אורבך מהדרישה להחליף את יו"ר הכנסת, נושא שאף נגמר בהתקפלות נוספת של יש עתיד.

שותפתו לערוץ העיתונאית ליאור קינן הוסיפה ודיווחה כי לפי גורמים בסביבתו של ח״כ ניר אורבך הוא אמר למקורביו הערב: "לא אעשה מעשה שיקלי, אתפטר בתחילת השבוע מהכנסת או שאצביע בעד הממשלה".

עיתונאי 'כאן 11' מיכאל שמש הוסיף ודיווח הערב כי ניר אורבך הבהיר למקורביו: "אני יודע מי זה עבאס, לא רוצה לשבת איתו בממשלה אחת" וזאת בניגוד אולי לאמירתו המעורפלת משהו היום כי אינו משתף פעולה עם מי שלא נקף את אצבעו למען ממשלת ימין.

ניר אורבך נפתלי בנט מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד