י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
האמירה המפתיעה לנתניהו

בכיר 'הליכוד': "הדבר היחיד שיצא לבנט - זה חלקת קבר בהר הרצל"

בעוד בגוש השינוי מקווים להשביע את ממשלתם כמה שיותר מוקדם, בכיר 'הליכוד' חה"כ דוד ביטן מתבטא הערב אולי בהלצה כי לבנט לא יצא שום דבר מראשות הממשלה מלבד: "חלקת קבר בהר הרצל" | בנוסף קרא לנתניהו לשחרר וללכת לאופוזיציה: "תן להם להקים ממשלה"

בכיר 'הליכוד': "הדבר היחיד שיצא לבנט - זה חלקת קבר בהר הרצל"
מרים אלסטר, פלאש 90

על רקע הלחץ של נתניהו וחבריו על חברי 'ימינה', הערב (חמישי) בכיר 'הליכוד' חבר הכנסת דוד ביטן טען כי לנפתלי בנט לא יצא שום דבר מראשות הממשלה, ובכך הוא רומז כי לא שווה לו ללכת לגוש השינוי.

"הדבר היחיד שיצא לבנט מראשות הממשלה זה חלקת קבר בהר-הרצל. זה דבר היחיד שיצא לו", אמר ל'חדשות 12', "ממשלת ימין לא קמה בגלל שקד, בנט וסער. אני מציע לבנט ושקד לפחות להחליף את שם המפלגה מ'ימינה' ל'שמאלה'".

"אני חושב שממשלת השינוי תושבע", אמר ח"כ ביטן ותקף, "בנט ושקד הם אלופי הספינים. זה שאנחנו היה לנו שיחות עם עבאס כשהמנדט היה אצלנו, זו לא סיבה למה שהם עשו היום. הם מכרו את הנגב, הם נתנו להם חברות בממשלה - הם מנסים להפיל את 'הליכוד'".

"'הליכוד' מעולם לא נתן ולא ייתן מה שבנט, סער ושקד נתנו לעבאס", אמר יו"ר הקואליציה לשעבר ביטן וסיפר מה אמר לנתניהו בימים האחרונים: "אין לנו בעיה להיות אופוזיציה. אמרתי לראש הממשלה - שחרר. תן להם להקים את הממשלה, היא לא הולכת לעשות כלום".

"נתניהו לא מוותר, אבל אני אומר שאנחנו לא צריכים את זה, שהם יקימו ממשלה. מה זאת אומרת 'רק דברים מוסכמים'? נראה לכם שאפשר לנהל דברים מוסכמים בין כל הסיעות, כשאחד נוגד לשני בעמדות", סיכם ביטן.

דוד ביטן נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד